Ellingsen B. Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Husk å fullføre bremsekanalene og ikke bare la det være tomt bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Jeg har M5 front selv, men skulle jeg valgt i dag hadde jeg nok gått for aerodynamic leppe på originalfanger. Det er enkelt, pent, og ikke så vanlig. M5-front er jo noe "alle" har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Litt av poenget med å bytte er at frontfangeren er herpet. Bilen har blitt parkert litt fort i en snøfonn, så plasten under er rimelig lite vakker. Gidder ikke bruke penger på den, da bytter jeg heller. Har du bilde av bilen, cosmo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Hei!Opgraderte nettopp til M5 fangen for en uke nå. Det er veldig fint . Alt er fra BMW, kostet 16000 kr med 16% rabatt + lakkering for 2500 kr. (forsikring dekker pga krasjet). Jeg tok ut kontantoppgjør. åssen ringer/frontlykter og grøftiser er det du har på bildet her? var kul farge på de, skulle gjerne hatt den samme fargen selv.. Men har ikke runde grøftelys da hvis det har noe å si, har aero front, samme som på bildet over her. Hva mer består aero pakken av forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Hei!Opgraderte nettopp til M5 fangen for en uke nå. Det er veldig fint . Alt er fra BMW, kostet 16000 kr med 16% rabatt + lakkering for 2500 kr. (forsikring dekker pga krasjet). Jeg tok ut kontantoppgjør. åssen ringer/frontlykter og grøftiser er det du har på bildet her? var kul farge på de, skulle gjerne hatt den samme fargen selv.. Men har ikke runde grøftelys da hvis det har noe å si, har aero front, samme som på bildet over her. Jeg har orginal Hella hovedlys, byttet ut halogen med LED lys 4300K på angel light. Jeg har HID xenon kit 4300K på tåkelys. Orginal xenon lys fra BMW har 4300 K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Litt av poenget med å bytte er at frontfangeren er herpet. Bilen har blitt parkert litt fort i en snøfonn, så plasten under er rimelig lite vakker. Gidder ikke bruke penger på den, da bytter jeg heller. Har du bilde av bilen, cosmo? Ok. Da så Er bilder i signaturlinken min. Men kan nå legge inn et her også. Jeg måtte lakke listene på fangeren, da min bil er facelift og hadde lakkerte lister fra før. (for å få helhet). Fangeren min er en GS type-fanger. Altså kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 De er penest:Jeg skal installere den: Kan du legge ut en link hvor du har fått tak i den grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 De er penest:Jeg skal installere den: Kan du legge ut en link hvor du har fått tak i den grillen. Jeg og vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 De er penest:Jeg skal installere den: Kan du legge ut en link hvor du har fått tak i den grillen. Jeg og vil ha STYGT og rotete..fo rmange ringer.. det er ikke bmw lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Vi er vel alle forskjellige og har forskjellig smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Vi er vel alle forskjellige og har forskjellig smak +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Jeg og vil ha Her er linken: http://www.m5board.com/vbulletin/sale-w ... ducts.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Ellers grill med ringer http://www.euro-dyne.com/bmw/5-series/e ... m5-bumper/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå