Bmw328Cab Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Javell ja... Var på vei til skolen i dag tidlig, å i det jeg kjørte ut fra "Skjævelandsrundkjøringen" ut på Jærveien mot Ganddal så lå det plutselig en stein med omkrets på jaffal 13cm midt i veibanen. Steinen kjørte jo selfølgelig pickupen forran glatt over, men ikke cabben min Bannet å steiket så kjørte jeg videre da jeg var litt sein Så så jeg at på nesten hele veien til skolen "Gand" så var det Pukk\steiner langs grøfta heile veien. Så jeg lurer hvem jeg eventuelt skal sende regning til for en eventuell ny bunnpanne...
Frode D Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Hør med statens vegvesen om det er veiarbeid i området, i så fall er det mulig å hente penger hos de som holder på med veiarbeidet. avstand til bilen foran så ser du slikt Lett for deg å si. Gjorde det samme selv før i år, og jeg hadde mye mer enn 3 sekunder til bilen foran. Man kan ikke bare svinge over i andre feltet eller bråbremse om man har biler bak seg.. Bunnpanna mi knuste..
Bmw328Cab Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Hehe, lett å si det ja. Dassregn og biler bak, ps. biler i motdatt kjøreretning. Vegvesenet setter meg bare over rundforbi.
anders87 Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Kanskje en uforsiktig tippbil sjåfør med et dårlig lastet sprengstein lass, hvis steinene ligger i svinger? Ellers får du nok gjøre som nevnt over, finne ut om det er noe veiarbeid rundt stedet det skjedde, og prøve og få erstatning fra dem.. Godt tips, ta det opp med en god tone, ikke bann og kjeft over telefonen, folk blir så mye mer imøtekommende da
Spiff Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 avstand til bilen foran så ser du slikt hjelper lite med avstand, hadde ingen biler forran meg da det dukka opp en sånn stein midt i veibanen, klarte og svinge unna akkurat nok til og knuse felgen. men kommer nå ingen vei med og klage heller
Mexos Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Er det ikke fryktelig vanskelig å bevise hvem om har mistet steinen der? Den kan jo komme fra hengeren til Ola Nordmann som var på vei med hageavfall til nærmeste avfallstasjon?
ullsokken Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 avstand til bilen foran så ser du slikt +1 Det er nok ingen som gidder ta ansvaret her akkurat som de utallige "ødelagt felg av hull" trådene vi har diskutert.
skrape Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Det er flere store prosjekter i området, så er nok vanskelig å finne synderen. Det bygges ny bru ved foss eikeland hvor Risa har ansvaret for en del, mens Vassbakk og stol har ansvaret for rundkjøringa som blir bygd i forbindelse med ny bru. I Sandnes sentrum driver kommunen å skifter ut noen vannrøyr tror jeg. Var selv uheldig og fikk sprikke i felgen ved Foss Eikeland, asfalten var kuttet tvers over veien. Jeg kom kjørende på nattestid på vei hjem fra jobb, og la ikke merke til asfalten som manglet (var ikke skiltet og heller ingen gatebelysning). Tok kontakt med Vassbakk og Stol, men de var ikke villige til å ordne opp for seg. Men skilt kom hvertfall opp (nå er det kommet i ny asfalt).
Mexos Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 avstand til bilen foran så ser du slikt +1 Det er nok ingen som gidder ta ansvaret her akkurat som de utallige "ødelagt felg av hull" trådene vi har diskutert. Et hull i veien er jo mye lettere å kreve veiansvarlig for en noe som er mistet på gata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå