Gå til innhold

Min 530D E60 '04


Trapdoor
 Share

Anbefalte innlegg

Da kom det omsider en tråd fra meg også gitt.

Min 2004 E60 530D, helt stock men har store planer om å sette på komplett m-tech sett.

cge075tmnars57sn79yr.jpg

Beklager dårlig mobilbilde, bedre bilder kommer... kanskje.

Hvordan ser folk på "ikke-M" biler som kjører rundt med M-tech deler, blir det sett ned på?

Hvorfor fjerner de fleste modellbetegnelsen bakpå? Er dette for at folk ikke skal vite at de egentlig kjører rundt i en 316?

Vinteren er på vei med store skritt og jeg har tenkt på kjøpe inn webasto, hvilken pris vil jeg havne på for et komplett sett, og hvor vanskelig er det å installere i bilen for en som aldri har skrudd på bil annet enn å skifte dekk, etterfylle olje osv? Jeg har bred erfaring med skruing på PC om dette er en fordel. Går utifra at det trengs en software oppdatering for å få webastoen til å fungere sammen med iDriven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste (igrunn alle jeg vet om) synes det er meget pent med m-tech rundt, uansett om det kom originalt fra fabrikk eller ettermontert. De blir IKKE sett ned på. ;)

Hvorfor de fleste fjerner modellbetegnelsen vet jeg faktisk ikke, kanskje får å få et cleanere look, som jeg vil tro.

Jeg støtter deg i dine planer om M-tech og det vil bli en fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder modellbetegnelse er det jo stygt uansett..

Overrasker jo mange som vil yppe hvis de ikke ser at du har 530 :wink:

Om det er stygt eller ei kommer ann på den som observerer. :P Anser det ikke som stygt men ser ikke på det som særlig "pent" heller, tror ikke jeg fjerner det før til neste år (når det ikke er så jævla kaldt ute).

Sånn rent hypotetisk, om Autopower installerer chip i bilen, melder de i fra til noen om den økte motoreffektene eller er det opp til eieren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

istedenfor m-tech ville jeg mye heller gått for nye felger samt senk.. den er jo fin slik den er, men felgene passer best på vinteren.. hehe

knallbil er det i hvertfall!

Tror ikke senking ville vært det lureste, masse fartshumper der jeg bor. Nye felger er noe jeg har vurdert, 18" Style 269 spesifikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har! :) Riktig motor også! ;)

Angående det med webasto, mener jeg at jeg har lest at webasto+montering kommer fort på rundt 20k! Er ikke helt sikker men, sikkert noen andre som vet helt nøyaktig!

18" blir fort litt lite på en E60, så ta å vurder 19" eller kanskje 20"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har der:) Trenger: Felger, ny front, senk:) . Flott motor også;)

De fleste fjærner vel merket p.g.a bedre look + at det var vel bare diesel pre-face E60er som kom med orginalt merke bak. Sist og ikke minst få ut flere bilder:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...