Gå til innhold

Billig 850IA med lav km stand.. Finn feilen?


ullsokken
 Share

Anbefalte innlegg

Må si jeg blir små skeptisk, pris og km stand på denne sammenlignet med andre 850.. Om ikke det er noe lugubert med denne sier jeg løp og kjøp! Skulle gjerne oppfylt drømmen hadde jeg vært ferdig med lånet på den jeg har nå.. Noen som kjenner til den her kanskje?

Ser ingen heftelser på den.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24624065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Grunnen til att denne har USA blinklys er att den faktisk er en USA modell, den er importert fra USA en gang i tiden og er en av 2 850 usa modeller i Norge.

KM , vell der kan en aldri være sikker men den er registert i Boston 1994 med dissse data ( miles )

03/30/1994 BOSTON, MA 12,347 miles Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:AL0172827)

Og i 2006 hadde den 60000km ifølge en salgs annonse , så det kan være mulig att dette er riktig.

legg merke til att den har vært skadet og reparert i sitt tidligere liv så det skal også gjenspeiles litt i prisen.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en kar som solgte en tilsvarende 850 til ca. samme pris, han mente at det var han som hadde korrekt pris på bilen, og alle de andre hadde drømmepriser. Noe jeg forsåvidt tror stemmer, da de til 200-250k ligger til salgs i årevis uten å bli solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisenen på disse bilene er svært individuelle.

Kommer mye ann på farge/utstyr og tilstand, svart er f.eks en skjelden farge, vi snakker 10-15 biler i Norge, med manuell kasse er det 8-10 biler i landet.

De som vet de har noe skjeldent skrur gjerne opp prisen.

Mange av de som ligger ute ligger der bare for å ligge der, er nok mange som må tilfredstille kona.

"se nå har den ligget ute et halvt år å ingen ringer.... vi må nok bare beholde bilen"

Jeg og Terje har snakket med flere av de som har ligget ute siste 2 årene og de aller fleste privat personene svarer at den ligger nå bare der i tilfelle.

Jeg har hatt min i over 4 år nå og det er en aldeles fantastisk bil.

Om du ikke bryr deg så mye om at alt må være perfekt så er det også en billig bil å ha.

Men blir du bitt av modifisering og perfeksjonist syken så blir det fort fryktelig dyrt, jeg er bitt og min bil har kostet meg så mye at den kan jeg aldri selge.

Påkosten er i ferd med å gå forbi innkjøpsprisen, og jeg har sluttet å tenke på hva jeg har brukt.

Andre igjen har hatt bilen i mange år uten å brukt stort annet enn bensin og avgifter/forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig en annen side av saken. Ved salg av biler som dette må nesten finne rette mannen for å få prisen som bilen er verdt i dine øyne. Det er flere biler i 200 - 250k klassen jeg meget godt kunne tenkt meg. Må bare bli lei av E34'en så blir det nok handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt min 850CSi i 1,5 år og allerede kostet en del på den, det er perfeksjonist syke, og ingenting av dette hadde vært nødvendig.

Byttet begge bakre potter pga rust på de gamle , og nei det var ikke lekkasje bare irritasjon over att de rusta pottene drog ned inntrykket , når jeg kikket under.

Byttet ratt da det ikke var orginalratt i bilen, har nå treeiker M ratt.

Kjøpt ny takluke pga ett par små rustflekker i kanten , forøvrig ett veldig vanlig problem på all 8ere viss det ikke er utbedret allerede.

Byttet kjøre komputer pga pixel feil , igjen ett vanlig problem.

Ellers så har har bilen oppført seg fint uten overaskelser :D

Kommer ikke til og selge , er vel heller større sjangs att det kan bli en til viss jeg finner ut att jeg har tid :lol:

Sjekk ut http://www.E31.no ( bare på begynnerstadiet )

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påkostet pga ting på bilen har gått i stykker eller? :)

Nix. felger, stereo, kompressorkit, understells oppgraderinger, bremse oppgraderinger, små kosmetiske ting.

Har nok passert 200k i påkost allerede.

Ennå er det endel ting som gjenstår, f.eks omtrekking av interiør, CSI pakke utvendig pluss Alpina panser, hellakkering og ny eksos.

Grovt estimat er at denne bilen vil koste meg nærmere 600k totalt når den er "ferdig".

Salg er derfor ganske uaktuellt.

I slitedeler og nødvendige reparasjoner snakker vi nok rundt 20.000kr på 4 år.

Vannpumpe og radiator er det som har vært helt nødvendig, så noen foringer på eu-kontrollene.

Jeg har også lyst på en til.

Knall gul som denne

DSC_0304.JPG

og med Widebody kit fra Koenig.

neillwatson_1028369.jpg

87671d1250876611-koenig-spacials-e31-850i-ks8-neillwatson_1028438.jpg

koenig_bmw_ks8_turbo_pic_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...