Tzunami Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Jeg har sett lenge på ny bil, og fristelsen for ny 5'er var stor, og etter mangfoldige timer på finn og autodb falt valget for en E39. e39 er veldig fine biler, og litt dryss fra tryllestaven gjør noe ///Mmmagisk med utseende, til tross for at "alle" har m5-fangere.. Derfor tenkte jeg at jeg måtte gjøre noe som ikke alle har, og en bil kun i svart(endte med hellakkering i anthrazit) og carbon utvendig tror jeg kan bli veldig pent! Jeg er storfornøyd med bilen sålangt, en pen sedan fra 1997. Men jeg skal bli mer fornøyd, og som alle andre har jeg også en liste med planer som skal gjøre denne bilen unik og "best" Mine planer for bilen: Hellakkere bilen ///M fangere ///M speil ///M lister ///M spoilerlist ///M ratt ///M interiør ///M Pedaler (alu) Carbon Hamann frontleppe Carbonnyrer Carbonemblemer Carbonpanser Carbonbakluke Carbondiffusor Faceliftlykter front Faceliftlykter bak Soting 19" felger GS Hyper Track Supersport coilovers Dynavin e39-spiller 2x10" sub i formstøpt kasse Sorte velour gulvmatter Motorbytte (s62) Grønn = gjort Rød =ikke gjort Panser/bakluke skal lakkeres i anthrazit såklart!
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Vel her er noen bilder fra annonsen: Ikke akkurat peneste utgangspunktet av en e39, men bra skal det bli! Her er noen flere bilder etter noen dager og litt fiks faks..
asv Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Liker planene, men blinklysene der ble heslige etter du sota de.. kjøp noen hvite som er sota istede, og ikke så ihjelsota som det der.
Tzunami Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 originallampene er stuet bort og gjemt, og nye faceliftlykter ligger klare sotingen var bare noe testing for å få bort all oransje og ganske enig at det så forferdelig ut
Tzunami Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Vel, eneste bildet jeg har av interiøret er dette Men har 2-din spiller og ramme liggende som skal erstatte originalspillern, pluss planen som er svart/grått m5-interiør!
Tzunami Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Som bilder viser så har jeg det forferdelige bussrattet folk prater om, men ønsket er jo såklart et annet mer sportslig ratt, gjerne 3-eiket som dette eller Men det står at det er viktig at jeg har slikt ratt fra før av for å kunne bytte til slikt et, er det pga rattnavet? evt om det er mulig å bytte rattnav eller noe? Frister litt med m5-rattet til schmiedmann også, når jeg tenker meg om!
Kvasi Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Det fins jo mange alternativer til presse fra ESS da. Jeg for min del har stoore problemer med å forstå hvorfor folk legger igjen flere titalls hos dem men.
Tzunami Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 Skal se om jeg får lagt ut bilde av bilen sånn den står nå, uten skilter og uten front, blir hellakkering og oppretting til nyttår!! En tanke streifet meg om å bredde/valse hjulbuene noe, ikke mye men bar for å få den litt breere enn normalt! noen som har gjort dette? kom gjerne med bilder! evt forklaring på hvordan man kan bygge ut originalskjermene uten altfor store kirurgiske inngrep
Kvasi Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 hvilke alternativer da? Kjøp en brukt skruekompressor en eller annen plass, feks Eaton er originalmonterte på en del biler og fins i fleng på nett. Kos deg med å konstruere egne løsninger og kjøre rundt med et unikt oppsett etterpå. "billig" og gir mye glede..
EirikL Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Gå for M5 rattet, du. Passer mye bedre inn i femmeren enn de to andre, selv om de også var stilige.
Tzunami Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Vel, her er noen bilder av hvordan bilen står per dags dato, sørgelig syn, men sånn går det da.. Nye m5-fangere ligger klare! Et bilde like etter ulykken, politiet i bakgrunnen og greier! Morsomme i det er jo at politiet mente jeg hadde oppmerksomhetsfelger (15" lakka hvite) og at jeg hadde blålys i frontruta (regnsensor)
Tzunami Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Pratet med oppretter/lakkerer nettopp men han hadde mye å gjøre denne uka, så han skulle heller få tatt en tur og sett på kjærra i neste uke;) penger har jeg heller ikke flust av, så blir nok ikke noe oppretting før etter nyttår. Men motoren skal iallefall ut iløpet av vinteren, så skulle han nok få til å sveise nye vanger;) klør i fingrene etter å begynne å skru nå, men det skjer vel ikke før etter eksamen:/ så om en måneds tid braker det løs!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå