Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan jeg love deg ;) dette har vært veldig spennende, gøy, slitsomt, masete, trist, faenskap, gøy, rørende, ja det meste egentlig, og veldig gøy å se tilbake på hva jeg har klart å få til på de 2 årene jeg har hatt bilen!

Nytt kommer, så med en gang penger er på konto planlegges tur hit og dit for innkjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å vente litt egentlig ja, men fikk mye "negativ" tilbakemelding fra e39-folk om at jeg aldri ville få solgt for nærheten av den prisen, men kjøper'n virket veldig ordentlig og seriøs på kjøpet, og ga meg et godt tilbud inkl. depositum til den er eu-godkjent, så valgte jeg å si ja til det ;)

Ang farge så blir det spennende å se hva det blir til, men jeg synes nå at den neste skal bli egen på sin måte, og ikke en replica av denne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer tråd ja ;) men touringen er ikke noe å lage tråd om enda, så venter med det ;) evt kommer det noe bildetråd etterhvert ;)

Får vel si takk da! :) bilen blir eu-godkjent (fingers crossed) i morgen, så hentes den av nye eier på kvelden.

Gruer meg litt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med å se hva som gjør denne bilen så mye mer verdt enn hvilkensomhelst annen E39 med M-tech og sportskinn.

Den er fortsatt en prefacelift 523i. Interiøret bærer preg av å være byttet ut (Syns at det er fra høyrestyrt bil), m-tech plasten er uoriginal og har dårlig passform, felgene er ikke spesielle/ekte og bilen har heller ikke spesielt mye ekstrautstyr. Nylakkert behøver ikke være positivt, kan være mye skjult gammel rust under et pent ytre.

Vet at den er spesiell, har mye annerkjennelse, stolene er M5 osv.

Og bilen er pen, for all del. Jeg liker den veldig godt og synes du har gjort ting veldig riktig (Sett bort ifra leppa og ''clubsport'' opplegget).

Personlig ville jeg heller valgt en bil med M52tü/M54 motor og original m-plast for denne prisen.

Uansett blir sikkert ny eier fornøyd! Bilen skiller seg ut og ting er nok på stell.

Lykke til med nytt prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...