Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vell noe i det at når en har lakt så mye arbeid i en slik bil vil bilen ha en spessiell verdi for eieren som har totalforandret bilen fra kjedelig og original til noe slikt.. Skjønner veldig godt at han ikke vil selge denne bilen til vilken som helst pris selv om jeg kan si meg enig i flere av punktene.

Spennende å se va som blir neste prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva dere mener, og til senere biler kommer jeg nok til å kun gå for originaldeler sålangt det lar seg gjøre! men er som ervik sier, bilen har en spesiell verdi for meg, og da har jeg valgt å sette den prisen for den.

Det at den blir solgt for denne prisen (og også mange som var interessert i den for denne prisen) gjør jo faktisk at den er verdt det, mtp at det er kjøpers marked. eks om en m5 ikke blir solgt for over 200k, ja da er den ikke verdt over 200k, selv om alle andre kanskje er det ;)

Neste prosjekt(er) er E39 M5 og Touring M-tech, hvorav M5'en kommer i første rekke ;) touringen kommer lenger ned på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P absolutt et kjøpers marked for tiden, så er vanskelig å selge bil!

psst.. riv av leppa og send den til meg :D

Jeg har lært veldig mye av denne bilen, og det tar jeg med meg videre i de neste byggene mine!

Kan ikke si at jeg ikke kjenner e39-chassiet akkurat, greit å vite hvordan man demonterer det og det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ha bil åkkesom, så det ender vel med at den ikke blir solgt. Har en god del felg-prosjekt nå, så har litt å henge fingrene i.

E39 er jo en veldig enkel og lettskrudd bil også da. Men fikk du noensinne justert frontfangeren din?

Ps; leppa blir nok aldrig solgt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde og prøvde, men fikk den aldri bra :/

Så blir originalfangere til senere! m-tech riktignok, på touringen ;)

Får lete som en gud etter en sånn leppe, for tror den hadde passet fint blant resten av planene til m5'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...