Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

På tide med litt bilder av bimmern igjen gitt :D

Rett fra ferskdisken :P

IMG_5211.JPG

IMG_5214.JPG

På med faceliftlykter!

IMG_5226.JPG

Det jobbes iherdig av 5 gutter! mange som ville være med og montere sammen, rart det der:P

IMG_5250.JPG

Fortsatt litt småfiks igjen, oppjustering av fanger, noe justering av panser, montere tåkelys osv, men det kommer seg :D

1000000452.JPG

Kjenner du deg igjen Glema? :twisted::twisted:

Hint: http://images.bimmers.no/files/dn8ietaumlbvc1kacv0c.jpg

1000000454.JPG

Og tilslutt et dårlig bilde av angeleyes'ene.. men bilen har endelig kommet seg inn i garasjen iallefall :)

1000000460.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig farge ja! :) Den heter så mye som Anthrazit ;) ble trollbundet av den fargen for leenge siden, og fant ut i siste liten at jeg skulle knuse på med den istedetfor cosmosschwartz ;):P

Jeg ga 6500 ish for front og baklykter, men frontlyktene koster vel 3700 ca fra koed, alt er med til ombygging ;)

Ellers fant jeg ut at opprettern har klart å lage et hull i røret mellom lmm og innsug, så jeg har lappet det sammen provisorisk, men nytt rør er på vei, monteres på torsdag ;) han har også tanken til AC som skal være bak høyre frontlykt, her må det nok sveises noe, i og med at påfyllingstappen knakk, men trenger vel ikke AC nå på vintern da ;)

Bilen skal på polering til lørdag, så da blir litt mer småplukk fikset, og resten blir vel fikset iløpet av uka på motorsenteret regner jeg med ;) blir årnings nå!! :D

Må bare underskrive hvor deilig det er å ha bil igjen! regningene hoper seg opp allerede, og som student er det ikke barebare, men hva gjør det? bilen min er på veien igjen, og den ser fantastisk ut :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er veldig sjelden farge så vidt jeg vet, og en veldig spesiell en også! iallefall på min bil, den er litt forskjellig fra hver gang jeg ser den :P noen synes det er noe grønt i, noen synes det er blått i, kan se ut som det er bittelitt lilla i den med det rette sollyset..

Nei rett og slett en herlig spesiell farge :) får bare bra kommentarer om fargen også, foreldrene mine skryter av den til og med! :D

Edit: hentet faktisk lakk-koden fra tråden din :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helv*** forb*** driitt :evil::evil::evil:

Det er noen over oss som ikke liker at jeg har bil iallefall!!

Panser = totalvrak!

1000000463.JPG

Frontrute = totalvrak!

1000000465.JPG

Tak = småbulkete, men hååper å få rullet det ut uten noe skader i lakken :/

1000000467.JPG

PS: takk for det Maximillian, den ser nok ikke like fin ut nå lenger som du ser men :/

Får fikset det til en ikke altfor stor pengesum iallefall :/

Men hvis noen har et panser til e39 i oslo-området så skrik ut!!! vil ha ASAP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...