Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Nå har det vært stille noen dager, men har holdt på for harde livet med bilen alikevel har byttet dreneringsrør til takluka, montert luftførere opp til org luftfilterboksen (som er satt inn igjen), justert frontfangern litt bedre, og litt annet småtteri.. I tillegg har jeg hatt ut interiøret og teppet, for å inspisere under, sammen med at jeg benyttet det ekstremt varme og fine været i forrige uke til å vaske og tørke teppet, så nå er det rent og pent! Liten update på civicen (hvis jeg får lov) henter meg senkefjærer neste fredag, fått lakkert felgene svart istedet for gull, og hentet meg nettopp e39 facelift-tåkelys som jeg skal modde til å passe på civicen er spent på hvordan det blir, men har trua!
VegarVS Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 jekla fin E39 du har Tzunami sleng ut bilde av civic`n når du har senka den da
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Thx civix'bro ^^ civicen skal det komem bilde av ja blir vel litt mekking neste helg regner jeg med fikk led parklys i dag, og med led tåkelys så blir den plutselig seende litt nyere ut tror jeg
VegarVS Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 ahaa, tøøøft fikk nye sportstoler til min igår jeg vil prøve å få montert så fort som mulig
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Skulle gjerne hatt nye stoler i min også, men prøver på en måte å få meg en e34 stv eller e39 stv da, så har ikke råd til å påkoste denne dyre dommer
VegarVS Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 hehe, ser den civic`n er jo den eneste bilen jeg kan/vil skru og styre med ,men fikk de stolene billig 1500 for 2 stk som var ubrukte!! må bare borre 4 små hull slik at stolene passer original festene
Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Blir nok tøft du får slenge ut bilde når de er montert da!
VegarVS Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Blir nok tøft du får slenge ut bilde når de er montert da! det skal jeg gjøre sjekk tråden på mini`n i morra
Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Deal BMWLÆRLING thx shattered! begynner å bli tilfreds med utseende nå
jacobsen91 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Fet tralle! Men fikk du den store bulken i panseret når du moste inn ebay grillen din eller?
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Gasse det som gassen kan er vell dagens stikkord for deg mister
lasseln Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Fet tralle! Men fikk du den store bulken i panseret når du moste inn ebay grillen din eller? +1
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Gasse det som gassen kan er vell dagens stikkord for deg mister
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Gasse det som gassen kan er vell dagens stikkord for deg mister Det gikk unna på vei nedover ja;) spesielt i den ene tunnelen:p m52tub25 i e46'n eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå