Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har det vært stille noen dager, men har holdt på for harde livet med bilen alikevel ;) har byttet dreneringsrør til takluka, montert luftførere opp til org luftfilterboksen (som er satt inn igjen), justert frontfangern litt bedre, og litt annet småtteri.. I tillegg har jeg hatt ut interiøret og teppet, for å inspisere under, sammen med at jeg benyttet det ekstremt varme og fine været i forrige uke til å vaske og tørke teppet, så nå er det rent og pent! :D

Liten update på civicen (hvis jeg får lov) henter meg senkefjærer neste fredag, fått lakkert felgene svart istedet for gull, og hentet meg nettopp e39 facelift-tåkelys som jeg skal modde til å passe på civicen ;) er spent på hvordan det blir, men har trua! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx civix'bro ^^ civicen skal det komem bilde av ja ;) blir vel litt mekking neste helg regner jeg med ;) fikk led parklys i dag, og med led tåkelys så blir den plutselig seende litt nyere ut tror jeg ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ser den ;) civic`n er jo den eneste bilen jeg kan/vil skru og styre med ,men fikk de stolene billig :D 1500 for 2 stk som var ubrukte!!

må bare borre 4 små hull slik at stolene passer original festene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...