haybimmsen Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 En smule skeivslitt? Hvis ikke bakdekkene ser slik ut har du gjort noe feil Haha ja mine var påbegynt men nå har jeg ny gummi igjen!
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Fikk tilsendt bilde av gamle førersetet mitt, fra standard stoffsete til skinn:D
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 vet ikke prisen, siden jeg donerte bort stolene til jobben til en kompis, men kan jo alltids høre om pris hvis noen er interessert i et komplett interiør slikt, så kan jeg nok få til en god deal så de trekker om resten av interiøret også
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Finn gjerne en pris på å trekke et dashbord i skinn..
Bjornhbjelland Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Salti, det var skikkelig tøff omtrekk i skinn! Gi meg gjerne en pris på sofa bak og to stoler i svart å grått (omvendt av M5 stoler, grå stol med svart stripe).
Tzunami Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Fikk høre i går at en sånn jobb som det her koster ca 5 000,- per sete, siden de aldri har gjort slikt før :/ men skal høre med dem om de vil kjøpe resten av interiøret mitt, så kan de jo selge det til en fornuftig pris nyomtrukket
Sortodden Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Nå har jeg lest gjennom HELE tråden din over 3 dager. Det må jeg si, dette er den fineste e39en jeg har sett. Du kunne ikke valgt en bedre farge. Fantastisk! Stående applaus fra meg!
Tzunami Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Takker for varm tilbakemelding! Er gøy å se på hva jeg har fått til iløpet av de snart 2 årene jeg har hatt den;) den motsomste delen er jo enda igjen, detaljer detaljer detaljer;)
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Da har det blitt litt nytt på stereofronten, endelig! bilder og info kommer i morgen
Spiff Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 hadde vært deilig og kunne dille med detaljer ja istedenfor sure reparasjoner på unødvendig drit
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Kommer seg for din del også vil jeg tro rome ble ikke til over natta vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå