Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Det blir nok bra, men jeg ville gardert meg med en sun-gun eller en tur ut i sollys for å se om bilen er et hologrammareritt eller ikke..
///Naitsirk Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Ikke England nei, skal ha komplett bil å flytte over, så skal ha venstrestyrt bil;) blir nok Tyskland tipper jeg;) Hva blir problemet med engelsk bil? Besparelsen er jo enorm selv med de delene som må kjøpes inn separat..
Tzunami Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Vel, skal flytte over hele ledningsnettet blant annet, noe som ikke er spesielt billig. Skal jo flytte over alt, så det er lettere med en venstrestyrt bil da
///Naitsirk Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 199,- Euro fra tyskland for komplett elnett. Ikke akkurat svindyrt det Jeg forstår tankegangen din, men kostnadsbevist som jeg er så klarer jeg ikke å se meninga med å handle for 30-40 000 ekstra
Tzunami Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 hmm... kanskje jeg får sette meg litt mer inn i det da takk for tipset naitsirk! vel, siden jeg endte med å ta en tur i garasjen til, så måtte jeg jo ta med bilen ut og se litt nærmere i lyset, selv om sola forsvant.. og da måtte jeg jo ta litt bilder også, så her kommer de Avfetting: Såpe: hadde ikke noe annet en biltemasåpe, men det duger jo det også Så etter at avfettingen har gjort sitt, så er det på tide å spyle av: Her glemte jeg å ta noe særlig bilder videre, men etter avspyling, berøringsvask, og avspyling igjen så den slik ut: Så var det bare å kjøre den inn for å tørke den: Byttet microfiberklut flere ganger, bare fordi jeg kunne fant jo såklart microfiberhåndkleet nå nettopp.. Deretter var det å begynne med maskering, og begynne med poleringen! Etter det har jeg ikke flere bilder får nå nettopp, så her kommer resultatet! Vet jeg har appelsinhud, men våtsliping er ikke noe jeg kaster meg ut på enda gitt.. får se om det kanskje blir bedre om jeg kjører en full 3-step nestegang Skal ikke skryte på meg gode ferdigheter her, mulig det er fargen som gjør det, men så ikke noe hologrammer iallefall!
lasseln Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Ikke for å være gledesdreper, men det ser ikke ut til at du har godt avslørende lys Skal bli spennende å studere lakken din nestegang jeg ser bilen!
Tzunami Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Ja vet det ikkje var veldig bra lys, så kan bli spennende å se den i ordentlig sollys;)
Kimmey Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Ble bra Tzunami! skal også opp i helgen en tur og kikke litt må nesten innom å hilse og titte på vidunderwagonen din også hehe!
mbruer Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Om du har hologrammer, så ser du det med en gang du kommer i sollys.. Som flere sier så er nok s17 for grov å avslutte med.. Men øvelse gjør mester;) Og JA det tar tid og er slitsomt...hehe
Tzunami Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Kimmey: ja dasees vi nok der! Mbruer: ja, övelse gjör mester, skal se jeg blir bedre eterhvert
joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Blir det og stå og snakke shit på gatebil da?
lasseln Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Og JA det tar tid og er slitsomt...hehe What he said! Har til nå brukt ca. 30 timer på lakken på nye bilen, og er enda ikke ferdig
Muztang289 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Og JA det tar tid og er slitsomt...hehe What he said! Har til nå brukt ca. 30 timer på lakken på nye bilen, og er enda ikke ferdig På de 30 timene har jeg hel lakkert bilen min, vi ville sikkert ligget på samme kostnadsnivå for materiell også.. Bech, seff stiller jeg opp som lakkerer!
Tzunami Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Joachim: seff! kommer du med alpina'n? Lasse: uff, det høres ikke bra ut:p kommer til å verke i hendene etter en full gjennomgang av 3-step'en nestegang:p om jeg trenger å bruke s03gold? Daniel: du får det nok noe billigere enn folk flest også da:p men liker at du stiller opp! Skal få litt godbiter å lakke med tiden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå