Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

hmm... kanskje jeg får sette meg litt mer inn i det da ;) takk for tipset naitsirk! :D

vel, siden jeg endte med å ta en tur i garasjen til, så måtte jeg jo ta med bilen ut og se litt nærmere i lyset, selv om sola forsvant.. og da måtte jeg jo ta litt bilder også, så her kommer de ;)

Avfetting:

IMG_8887.JPG

Såpe: hadde ikke noe annet en biltemasåpe, men det duger jo det også ;)

IMG_8891.JPG

Så etter at avfettingen har gjort sitt, så er det på tide å spyle av:

IMG_8894.JPG

Her glemte jeg å ta noe særlig bilder videre, men etter avspyling, berøringsvask, og avspyling igjen så den slik ut:

IMG_8897.JPG

IMG_8898.JPG

Så var det bare å kjøre den inn for å tørke den:

IMG_8903.JPG

IMG_8905.JPG

Byttet microfiberklut flere ganger, bare fordi jeg kunne ;) fant jo såklart microfiberhåndkleet nå nettopp.. :P Deretter var det å begynne med maskering, og begynne med poleringen!

IMG_8906.JPG

Etter det har jeg ikke flere bilder får nå nettopp, så her kommer resultatet! ;)

IMG_8912.JPG

IMG_8913.JPG

IMG_8914.JPG

IMG_8917.JPG

Vet jeg har appelsinhud, men våtsliping er ikke noe jeg kaster meg ut på enda gitt.. får se om det kanskje blir bedre om jeg kjører en full 3-step nestegang ;)

IMG_8920.JPG

IMG_8921.JPG

Skal ikke skryte på meg gode ferdigheter her, mulig det er fargen som gjør det, men så ikke noe hologrammer iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JA det tar tid og er slitsomt...hehe

What he said!

Har til nå brukt ca. 30 timer på lakken på nye bilen, og er enda ikke ferdig :P

På de 30 timene har jeg hel lakkert bilen min, vi ville sikkert ligget på samme kostnadsnivå for materiell også.. :P

Bech, seff stiller jeg opp som lakkerer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joachim: seff! ;) kommer du med alpina'n?

Lasse: uff, det høres ikke bra ut:p kommer til å verke i hendene etter en full gjennomgang av 3-step'en nestegang:p om jeg trenger å bruke s03gold?

Daniel: du får det nok noe billigere enn folk flest også da:p men liker at du stiller opp! Skal få litt godbiter å lakke med tiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...