solvigen Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Har selv 19" lm kopi felger fra gs på min sorte e39 ser rått ut på bilen, men felgene har begynt å flasse etter 4-5 ukers bruk så jeg ville ikke kjøpt samme type felger derfra enn gang til...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Da panseret fløy opp falt dekselet over den dingsen midt under taket ned, og på boksen står det "GPS" hva er dette fornoe? Noen som vet?
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Jeg syntes ingenting om sorte felger, så for mitt vedkommende ville jeg ha gått for BBS Le Mans kopier. Da gjerne med et mørkere senter, men ikke svart..
Tzunami Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Synes det ble litt fett med matt svart panser jeg Hva tycks? Også har jeg bestemt meg for LM-replika hyper track, sålenge de ikke koster 20 000,- som det står på GS sine sider:s
Pitstop Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Det vil komme kampanjepriser på felgene/felgpakkene fra og med April
ubersimen Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Synes det ble litt fett med matt svart tak jeg Hva tycks? Også har jeg bestemt meg for LM-replika hyper track, sålenge de ikke koster 20 000,- som det står på GS sine sider:s Du mener vel panser?
Tzunami Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Panser / tak... Potato / tomato Mente panser ja;)
Myrvangen Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Panser / tak... Potato / tomato Mente panser ja;) Hahah Denna bilen blir nok bra etter litt jobb stå på!
Tzunami Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Da har jeg fått skrudd litt mer på bilen: Montert tåkelys Montert innerskjermene foran Spylt motorplatene(de under) og fått de fri for grus og salt og shit Byttet røret fra lmm til innsuget Byttet spiller Bilder kommer i morgen! Har i det siste gått litt lei bilen og villet selge den til fordel for en e39 med større motor, eller e38, selv om jeg ikke har råd til noen av delene da Men må si at etter å skrudd og jobbet på bilen i dag så har jeg ingen lyst til å selge den lenger får go'følelse av å kjøre den, og føler ikke angst for at det er noe feil med den lenger ikke i det store og hele iallefall
Tzunami Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Nei det var det da, er jo et pengesluk, men fra og med i dag har jeg fått igjen lysten på å sløse bort lønning etter lønning på denne doningen så du forresten linken jeg postet på tråden din? redigerte på den
RoaldJ Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 du må ikke kjøre lenge med kun "transport-lakken" (svart matt)... den tåler ingenting og rusta kommer fort gjennom.. sier dette av egen erfaring
Bjornhbjelland Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Ser fram til bilder, men liker ikkje snakket om salg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå