Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Takktakk da går turen mot Oslo igjen;) flott vær, så håper det holder seg! Bare hyggelig, vær lettskyet opphold her, så ingen nedbør nå, iallfall. Kjør pent!
Tzunami Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Da er jeg endelig hjemme! godt å komme seg i sengs etter en lang kjøretur gitt! Og opp kl. 6:00 i morgen:p Kjøreturen gikk kjempebra, bortsett fra en liten vannplaning, så nye bakdekk kommer på i morgen:p Møtte også vatn like sør for Otta, hyggelig å hilse i forbifarten:p
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 ja godt å være hjemme igjen tankene går fælt rundt i hodet mitt nå, om planer for nesteår, hvordan "look" jeg skal gå for osv.. tror jeg ble sykelig sjalu av å se hvor sykt clean m5'n til jakobm5 er lyst på nye hjul, masse nye deler, ny farge atpåtil hmm... dette er ikke bra
Turbo-HF Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 ja godt å være hjemme igjen tankene går fælt rundt i hodet mitt nå, om planer for nesteår, hvordan "look" jeg skal gå for osv.. tror jeg ble sykelig sjalu av å se hvor sykt clean m5'n til jakobm5 er lyst på nye hjul, masse nye deler, ny farge atpåtil hmm... dette er ikke bra Skjønner, kjenner den sykdommen, mye vil ha mer, og så videre! Følger iallfall spent med!
H_Vatn Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Da er jeg endelig hjemme! godt å komme seg i sengs etter en lang kjøretur gitt! Og opp kl. 6:00 i morgen:pKjøreturen gikk kjempebra, bortsett fra en liten vannplaning, så nye bakdekk kommer på i morgen:p Møtte også vatn like sør for Otta, hyggelig å hilse i forbifarten:p hyggelig og hilse på ja:P blei ikke lange møtet da:P men så Godt at det var du som kom i mot:P får satse på og slå av en prat nestegang heller:)
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Hehe:p ikke så lange møtet nei;) Satser på mer enn et vink nestegang ja!
angelagnes Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 du får ta med bilen din så vi får tatt bilde av den å e30en
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Da luftes denne bilen for salg! Alt over 130 kan vurderes!
joachim sørlie Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 HEIHEIHEIHEI..... det er noe i overskriften som ikke stemmer.......
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Mtp på ombygging, så vil jeg tape enorme summer mot det å kjøpe en billig e39 og bygge om, så denne vurdes derfor solgt, om noen vil ha en e39 noe utenom det vanlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå