Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få lagt ut bilder i dag ja:) takk for tips wicky! Alltid greit å høre andres erfaring på bilsalg;)

Spiff: er nok ikke det nei;)

Jokkke: stemmer godt det;) og såklart med 6'er under panseret;)

Skrevet
Kjapp "Derrick Aus Der Reihe" arbeid vil avsløre at det er følgende bil som skilt starter med: RJ23xxx?

Nei desverre Maxi :P

Skrevet

Spiff: den er vel vanskelig å godkjenne med s62? :P

Glema: takktakk, synes den er for fin til at jeg vil demontere den i småbiter en gang til :P

Tommyheimber: Takk for det! :D har gjort mitt beste ;) eller nesten iallefall, skal gjøre neste enda bedre :D

Skrevet
er det sikkert at det blir m5 ? :D m5 i dine hender må jo bare bli en god mix;)

Det er sikekrt ja ;) M5 tror jeg blir både bra og dårlig :P kommer sikkert til å kjøre meg ihjel :P

Synd med salg, denne er utrolig pen :) Men noen ganger må man videre og finne noe nytt.

Og det går helt fint å holde på lappen med en effektsterk bil. Husk å se deg over ryggen før du drar på så går det stortsett bra ;):mrgreen:

Skrevet

Ja er synd med salg, men jeg håper kommende eier gir den et like godt hjem som jeg har gitt den!

Jeg har klart å få bøter i både denne og i e34 518i'n jeg hadde som førstebil, så er nok heller høyrefoten lappen henger i, men skal nok klare å passe på den tror jeg ;)

Skrevet

Da er dette eventyret snart ved veis ende :/ depositum på vei inn på konto, så skal bilen eugodkjennes iløpet av uka, før den plukkes opp av nye eier! litt trist egentlig :/

Skrevet

Da er dette eventyret snart ved veis ende :/ depositum på vei inn på konto, så skal bilen eugodkjennes iløpet av uka, før den plukkes opp av nye eier! litt trist egentlig :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...