Tzunami Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Felger ankommet:D skal på bil iløpet av kvelden!!
jakobm5 Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 På høy tid!!! Bilder bilder;) tror dette blir meget bra:) få bilen lavest muli det kler bbs best:)
Bjornhbjelland Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Ser veldig fram til felgene på bilen! Samme som eg har?
Glema Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Herlich ! Kjenner jeg savner å kjøre bilen min nå, har ikke kjørt på 5 uker å er enda 2 uker igjen før jeg kan kjøre.
Tzunami Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Det kommer det kommer! glemte kameraet i bilen, og nå er man på jobb:p men skal få slengt ut noen bilder i kveld:) muztang, du får bli med ut og farte i dag da, så får du se de real;)
mic1991 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Angående taket ditt, om du tar av taktrekket innvendig og bruker en gassbrenner og varmer opp stålet så vil det gå tilbake til den formen den hadde(dette funker bare på større flater). Det vil ikke bli helt 100% men antageligvis bli bedre.Mulig dette ikke går på din om det er mest småbulker, men det funker veldig bra på større bulker.
ZhilleN Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 BIIIILDER!!!!! satan det der blir gromt garantert!!!
Tzunami Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Angående taket ditt, om du tar av taktrekket innvendig og bruker en gassbrenner og varmer opp stålet så vil det gå tilbake til den formen den hadde(dette funker bare på større flater). Det vil ikke bli helt 100% men antageligvis bli bedre.Mulig dette ikke går på din om det er mest småbulker, men det funker veldig bra på større bulker. Takk for det! det må jo nesten prøves! vil det bli sort og fælt under der da? og hvordan vil lakken holde seg? taket mitt er en blanding av små og store bulker og litt bølger, så det er ganske så fascinerende xD
Tzunami Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Vel her er litt bilder fra da ny'felgene kom på vidunderet skulle egentlig over en "mekke"-grav, meeeeen noen har vært så smarte å lage høye kanter rundt graven, så det viste seg å være litt vanskelig Og så over til nye hjul!! Noen som ser forskjell fra gammelt til nytt? Og så et bilde av felgene på bil Skal vaske og koose meg med bilen i morgen, så kaaanskje det kommer noen ordentlige bilder av bilen slik den står nå hvis ikke så får dere komme og se på den på vårmønstringa på lørdag!!
RS-Heggem Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hørte jeg noen si "spacer?" Få ut bilder!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå