Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør seg absolutt! spesielt imotsetning til det grå originale. jeg skal jo ha mørkt skinn(fårhåpentligvis m5)interiør med tiden også, så det må jo passe som fot i hose!

Skrevet

Autopower.se dukker d opp m5 intriør fra tid til anen til greii pris;) va ett til 7 for en stund siden,, samme som i har:)

Skrevet

Skal få lagt ut bilder av e30'n, men den står ikke hjemme for tiden, skal muligens få en kompis til å sette i m20'n iløpet av helgen :D

også skal jeg til sverige for å hente tak i morgen, GLEDER MEG!!! :D

Skrevet

Da er man endelig hjemme;) med

Carbon-svart m5-tak liggende i garasjen:D blir spennende å se hvordan jeg skal løse dette:p

Skrevet

Er det fra en m5? Er d alcantara taktrekk? Carbonsort ja samme farge som min d;) driver å bytter coiler ikveld:p taket løser du nokk;)

Skrevet

Er nok ikke alcantara trekk nei, det ville jeg vel kjent isåfall:p fikk med litt lamper i svart, og litt ekstra lys iforhold til det jeg hadde fra før av så det er godt:) mangler plata pluss bryteren til takluka, da jeg ikke fikk med/glemte den. Men regner med at den kommer frem snart;)

Skrevet

Da er det bare å begynne, regner med du er ivrig på å få d på:) blir trivligere inne i bilen også med takluke, blir lavere invendig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...