Tzunami Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 men den dingsen i taket har ikke noe form for høyttaler i bilen min, det sto GPS etellerannet på den bare, så vet ikke hva det er jeg?
RS-Heggem Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Stemmer bra det ja. Skal ikke forundre meg om du finner den bak lokarien bak høyre bakhjul. Bilen din skal ha en såkalt "wolf-whistle chirp" sirene. Er en sensor som reagerer på bevegelse den dingsen i taket der..
Tzunami Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Gode erfaringer lakt til i salgstråden:) Takktakk Stemmer bra det ja. Skal ikke forundre meg om du finner den bak lokarien bak høyre bakhjul. Bilen din skal ha en såkalt "wolf-whistle chirp" sirene. Er en sensor som reagerer på bevegelse den dingsen i taket der.. Aha! da må jeg prøve det! har alltid trodd jeg ikke hadde alarm jeg, men kanskje jeg har det? hmm... spennende
RS-Heggem Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Du har nok det går jeg ut ifra. I tillegg skal det sitte en føler ett eller annet sted på bilen, som skal føle om bilen blir jekket på elns..
Tzunami Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Skal få tilsendt iløpet av nesteuke det jeg mangler, så ellers takk;) gleder meg sykt til å begynne på bilen, må bare få tak i my man!
Robin L Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 vil ikke selge den interiørlampa frammi da? jeg mangler den i mitt sorte taktrekk den boksen i taket mener jeg er en bevegelsesføler. altså om det er bevegelse i bilen etter at den er låst. for å deaktivere bevegelsesføleren, trykker man på låseknappen to ganger når man forlater bilen. mener jeg å huske da... den i speilet har nok noe med alarmen å gjør ja.
Tzunami Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 space-ace: sorry mac den er jeg veldig fornøyd med, og matcher perfekt til det sorte taktrekket jeg skal sette i når jeg bytter tak så den beholdes nok men du kan kjøpe den grå billig og lakke om
Robin L Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 aa, du har svart taktrekk ja, det fikk jeg ikke med meg. da skjønner jeg
Tzunami Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Fikk med svart taktrekk, svarte stolper, svarte lamper glasstakluke og motor til taket:D
Tzunami Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Neida, går akkurat det! trenger 30mm bak og 20/25mm foran:)
jakobm5 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Neida, går akkurat det! trenger 30mm bak og 20/25mm foran:) Hm min tds subbet med 1cm spacere bak med gs lm replica:p bynt på take nå da... Veeenter i spenning;)
Tzunami Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Jeg har jo strekk da;) 245/35-19 bak, så tror det skal funke;) taket begynner vi på neste lørdag, så da må jeg bare få tak i lakkerern og håååpe på å få det til iløpet av ukedagene før gatebil!! Håpe Håpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå