Tzunami Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Har fått hevet den litt nå, synes den ser ut som monstertruck så må nok valse litt, så jeg får senket den ned igjen også må den litt lenger ned foran også
Tzunami Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Da er takluka koblet skikkelig og fungerer:D skal ta en skikkelig vask i morgen, så blir det nok noen bilder utpå her snart igjen;) får også takke fcbayern for en hyggelig prat i går;) alltid godt med en bmw-prat:D
Tzunami Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Da har jeg fått tatt noen flere bilder av bimmern, så her kommer de også tatt noen bilder av innertaket for din skyld saltkjelen (vet jeg har lysegrå boks i midten, men fikk feil boks fra thomashm5, så skal få riktig iforhold til festet jeg fikk senere ) Og så noen bilder utvendig: Strekk ++? Svart lakkert bombrikke er et must
lynvingen Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 skal si bilen din er fin nå , men mulig eg spør dumt men kordan har du fått det blåe i hovedlykta og kordan får du blinklysa til og lyse slik som den gjør på det ene bilde
lynvingen Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 leste litt inn tråden og så folklaringen på blinklysa
Tzunami Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 link til tråd om e39-treff før BMW CCN på rudskogen 5. august!! viewtopic.php?f=9&t=196592&p=2081307#p2081307
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Jeg bøyer meg virkelig i støvet tzunami - skikkelig lekkert. Håper jeg får beskuet bilen din nærmere en gang. Det eneste du mangler nå i mine øyne er et flott skinninteriør. Kunne godt tenkt meg å koble opp lys i blinklysene mine. Vil du sende meg en PM om hvilken kopper til gitteret foran du kjøpte og i hvilken båtbutikk..?
CV-Erik Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hmm.. Tror faktisk jeg så deg ikke så langt fra Nordstrand eller no på tirsdag! Var en grå E39 med like felger ihvertfall. Så tøff ut! Du kjørte til venstre opp en bakke rett ved en blomsterbutikk. Jeg satt i en bil utenfor der;p
Tzunami Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 tror det må ha vært på mandag evt? var i sandefjord fra mandag til fredag (kjørte gjennom byen kvarter før bombingen ) Er like ved der jeg bor, så ikke rent sjeldent jeg er der i området hvordan bil satt du i?
CV-Erik Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hm... Mandag kan stemme ja! Surrer litt med dagene her... Satt i en svart Touran Var på vei for å besøke bestemorra mi, haha;p
Tzunami Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 ahh svart touran er ikke akkurat blikkfang, så tror nok ikke jeg har sett den gitt pleier i tillegg å stå en svart touran der til vanlig xD
CV-Erik Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Hehe Er ikke akkurat uvanlige biler nei;p Ble litt overraska når det kom en såppas rå E39 forbi Så faktisk en hvit E30 325ix rett etterpå og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå