Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Dette må seriøst være den fineste e39n jeg har sett.. Helt utroolig ! =P~

Takk for det ES ;) kan nå alltids forbedres da ;) småting som skjer hele tiden ;) pen bil din også! bra bilder du la ut på bilde-tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må seriøst være den fineste e39n jeg har sett.. Helt utroolig ! =P~

Takk for det ES ;) kan nå alltids forbedres da ;) småting som skjer hele tiden ;) pen bil din også! bra bilder du la ut på bilde-tråden ;)

Ja, alltid noe som kan fikses på! :)

Tusen takk for det :D Blir bra når jeg får senka den, er høy som et fjell nå.. :P Bildene som lyver litt bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P kanskje ikke det beste å legge ut på nettet xD men fiksa den faktisk i dag! var sikring som var gåen bare :P

Særlig. tenker jeg skal på nattebesøk på bmwtreff snart ja :)

Du tror det ja :P skal sette opp ekstra alarm rundt bilen min med flombelysning så alle ser deg når du lusker deg inn på bilen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og drømmer litt om motorbytte for tiden :)

Jeg har ikke råd, og har ikke peiling nok, men med tiden så tror jeg det blir faktum :) og da blir det ikke en "kjedelig" b28 i gården :D må jo ha litt krutt når man først skal skyte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt flere ting enn bare motor som må byttes dersom man skal inn med en tung V8'er da gutter :) Sekserne har jo andre forstillingsdeler, tannstang, bremser, you name it. Også kommer saksgang med biltilsynet for godkjenning av bil. Da er det bedre å kjøpe en E39 med større motor enn å bygge om. Men større motor = tyngre bil og dårligere i svinga. så hvorfor ikke ESS-presse da Joakim? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke snakk om en v8'er gitt;) men presse er også i drømmene;) har lagt til tre linjer i "planene" på første siden...

Er nok en viss m5-killer som har plantet tanker i hodet mitt:p blir nok å selge e30-prosjektet for en "billig" penge og flytte ut snart, så det blir nok ikke med det første at jeg skal bytte motor da men..

Så hvis noen har lyst på en e30 facelift '90 2-dørs til 15k? Motor er gåen, men følger med en m20b20 inkl. girkasse, ekstra grenrør og eksos halvveis bak, hjerne, lmm osv(alt du trenger for en ombygning) så send meg en PM! Kan også bygges om før evt salg for en liten ekstra sum;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...