FCBayern Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Led til tåkelys kjøpte jeg på mekonomen, dama bak kassa kunne jo ingenting! Etter 5 min med leting på pcen spurte hun " du sa tåkeljus bak?" xD så måtte jeg gå bak disken og finne de selv:p Man har jo tåkelys bak også da Joachim
Tzunami Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Joa, men når jeg har sagt tåkelys foran 3-4 ganger så bør hun ha fått det med seg xD
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Fått på noen klistremerker i det siste, hva synes dere?
fizn Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 www.lowlygentlemen.com elns selger Stanceworks banner, det kunne værtfall jeg tenkt meg
Evenol Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Det er jo en skrivefeil på "Fasion>Function"-klistremerket, så dette ville jeg ihvertfall ha fjernet. EDIT: Om ingen tok den, så staves det fashion, ikke "fasion".
APedersen Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Fasion-Function burde også heller være et Form>Function klistremerke F.eks:
lasseln Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Liker velplasserte stickers, så noe av stickersene var ordentlig kledelig, men disse på insiden av dørtrekkene ble litt overkill i mine øyne Ang. avstemmingen. Hvorfor er det ikke et alternativ som sier "Clean svart hamann-leppe", det alternativet ville fått min vote hvertfall Ellers knalltøff bil!
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Ja spurte Simen om det nettopp men han er og ser på kanye west nå får mase på at han skal slenge de ut her i kveld;)
jacobsen91 Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Ja spurte Simen om det nettopp men han er og ser på kanye west nå får mase på at han skal slenge de ut her i kveld;) Høres bra ut:) håper noen av bildene ble bra!
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Takk for tilbakemeldinger på stickersene! Ble kanskje litt mye med de på dørtrekkene, men ville ikke ha noen flere hvite ute så blir nok noe mer senere, men skal prøve å holde det litt diskré
spruddel Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Får vel skrive her og ikke bare lese Nydelig bil som sagt tidligere, god og lav
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Forresten godt forslag lasseln! Får slenge det til når jeg kommer på pcen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå