Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det spruddel;) lekker den touringen din også! Men du får få den litt lavere:p var litt morsomt å være laveste e39'n på rudskogen :P

Skrevet

Og der var min stemme talt for "Svart" :D

Appropo laveste E39 på rudskogen: Det skulle vel igrunn ikke så mye til å være lavest, da min går på stylter og Jacobsen sin bare har orginalsenken på M-understellet. Foruten Lynvingen så var du jo helt uten konkurranse :P

Gleder meg til å se disse bildene, håper bare ikke viskeren min var ALT for mye i veien.

Skrevet

nei du sier noe der :P men alikevel, var ganske tøft å se høydeforskjellen bortover rekka :P får ta bilder front mot front med bilene våre da :P

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å vise bilen min i sammenheng med bilen din igjen før min har blitt kvitt platåskoene og blitt jordnær :P

Skrevet

haha :P joda, jeg vil! :D møtte en kar som hadde identisk bil som min var en gang i tiden, hadde vært morsomt å tatt bilder med han! hadde jeg bare møtt han igjen! :P

Skrevet

Heldigvis har du min som nærmeste bil Lynvingen, så din blir ikke seende spessielt høy ut når skyskraperen min er nærmest ;)

Tripp trapp effekt om man starter fra høyre mot venstre ;)

Skrevet
kan legge til et dårlig bilde

w9c4vt833720ajzy36pr.jpg

får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult

simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene :P får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen ;) sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor" :P

Skrevet

w9c4vt833720ajzy36pr.jpg

får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult

simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene :P får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen ;) sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor" :P

Neste gang kommer jeg også, å da skal min være desidert lavest!! 18" ftw!!!

Skrevet

Vi får konkurere om lavest E39 da RS;) :P skal få massert kanten litt, så kanskje jeg får den enda litt lavere:)

Skrevet

w9c4vt833720ajzy36pr.jpg

ellers så får vi hive oss i hiace'n min og så stikker vi til tyskland og henter vær vår 3.0liter

Skrevet

Ja noen som ikke klarer å få seg fri :P får ta en photoshoot/treff med e39-gutta i oslo-området iløpet av høsten da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...