Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Takk for det spruddel;) lekker den touringen din også! Men du får få den litt lavere:p var litt morsomt å være laveste e39'n på rudskogen
lasseln Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Og der var min stemme talt for "Svart" Appropo laveste E39 på rudskogen: Det skulle vel igrunn ikke så mye til å være lavest, da min går på stylter og Jacobsen sin bare har orginalsenken på M-understellet. Foruten Lynvingen så var du jo helt uten konkurranse Gleder meg til å se disse bildene, håper bare ikke viskeren min var ALT for mye i veien.
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 nei du sier noe der men alikevel, var ganske tøft å se høydeforskjellen bortover rekka får ta bilder front mot front med bilene våre da
lasseln Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Jeg har ikke lyst til å vise bilen min i sammenheng med bilen din igjen før min har blitt kvitt platåskoene og blitt jordnær
lynvingen Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 kan legge til et dårlig bilde får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 haha joda, jeg vil! møtte en kar som hadde identisk bil som min var en gang i tiden, hadde vært morsomt å tatt bilder med han! hadde jeg bare møtt han igjen!
lasseln Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Heldigvis har du min som nærmeste bil Lynvingen, så din blir ikke seende spessielt høy ut når skyskraperen min er nærmest Tripp trapp effekt om man starter fra høyre mot venstre
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 kan legge til et dårlig bilde får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor"
lynvingen Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 ja var veldig gøy og kjøre på bare nesten som eg har lyst og kjøpe meg en uregistrert m3 eller noe til bane bruk , gleder meg til og se bildene
RS-Heggem Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 kan legge til et dårlig bilde får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor" Neste gang kommer jeg også, å da skal min være desidert lavest!! 18" ftw!!!
Tzunami Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Vi får konkurere om lavest E39 da RS;) skal få massert kanten litt, så kanskje jeg får den enda litt lavere:)
lynvingen Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 kan legge til et dårlig bilde får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor" ellers så får vi hive oss i hiace'n min og så stikker vi til tyskland og henter vær vår 3.0liter
Saltkjelen Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Så ut som en liten fin rekke dette, men det mangler jo helt klart en bil i rekken her..
Tzunami Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Ja noen som ikke klarer å få seg fri får ta en photoshoot/treff med e39-gutta i oslo-området iløpet av høsten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå