Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Og der var min stemme talt for "Svart" :D

Appropo laveste E39 på rudskogen: Det skulle vel igrunn ikke så mye til å være lavest, da min går på stylter og Jacobsen sin bare har orginalsenken på M-understellet. Foruten Lynvingen så var du jo helt uten konkurranse :P

Gleder meg til å se disse bildene, håper bare ikke viskeren min var ALT for mye i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan legge til et dårlig bilde

w9c4vt833720ajzy36pr.jpg

får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult

simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene :P får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen ;) sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan legge til et dårlig bilde

w9c4vt833720ajzy36pr.jpg

får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult

simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene :P får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen ;) sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor" :P

Neste gang kommer jeg også, å da skal min være desidert lavest!! 18" ftw!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan legge til et dårlig bilde

w9c4vt833720ajzy36pr.jpg

får lyst og jekke ned bilen min også nor er ser kor lav bilen din er tzunami sinnsykt kult

simen får bare ikke ut fingern og legger ut bildene :P får mase mer på han, ble jo noen tøffe av din på bane lynvingen ;) sykt morsomt å sitte på til tross for "liten motor" :P

ellers så får vi hive oss i hiace'n min og så stikker vi til tyskland og henter vær vår 3.0liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...