Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du der og? :P

Motorsenteret er åpent for alle ja;) du kan jo komme opp på tirsdag når jeg er der, så kan du se litt og så kan vi slå av en prat samtidig;)

Skrevet

ja var der satt på benken med bacardi flaska :P tirsdag funker litt dårlig skal endelig inn til lakk i morgen å blir stående der en stund! :) men hadde vert bra å fått slått av en prat å tatt en titt der borte!! Greit å ha ett sted å holde på ;)

Skrevet

Takktakk Saltkjelen! alltid hyggelig å høre noe sånt av en ekte e39-freak :P klistremerker blir det nok noe mindre av ja ;) men noen diskrè noen blir det tror jeg ;)

Skrevet

ja har hatt det i tankene når jeg kjører rundt :P har vært veldig forsiktig mtp politiet, men har møtt på 2 biler som har kjørt forbi og glodd..

men skal feste det i morgen, så får se hva jeg finner på ;)

Skrevet

Takktakk :) ja skal jo til rudskogen til helgen iallefall, så da har du iallefall muligheten der ;)

finner vel veien til flere treff utover også etterhvert ;)

Skrevet

Den skal stå på go-kartbanen ja;) tror jeg skal surre litt rundt inærheten av bilen denne gang, så hvis du ser en dude med "i like this" eller bilde av m5 eller "no fat chick" på T-skjorta så er det bare å hilse;)

Skrevet

Da er bilen valset iallefall! Fikk ikke tatt noen bilder, men det er ikke så mye å ta bilde av, bare litt lett massering;) skal få sjekket ut hvor mye bedre det ble senere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...