Tzunami Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Var du der og? Motorsenteret er åpent for alle ja;) du kan jo komme opp på tirsdag når jeg er der, så kan du se litt og så kan vi slå av en prat samtidig;)
Snowgoon Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 ja var der satt på benken med bacardi flaska tirsdag funker litt dårlig skal endelig inn til lakk i morgen å blir stående der en stund! men hadde vert bra å fått slått av en prat å tatt en titt der borte!! Greit å ha ett sted å holde på
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Ah;) kjenner du noen av gutta der borte? Ja får ta det senere en gang;)
Snowgoon Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Tja, kanskje jeg kjenner noen! Veit egentlig ikke! Hadde ikke hørt om stedet før jeg så det her i tråden din drar nok en tur innom når jeg får bilen tilbake
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Tenkte mer på gutta på Ryen jeg:p
Saltkjelen Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Herlig resultat Tzunami, men disse klistremerkene hører ikke hjemme på en slik bil..
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Takktakk Saltkjelen! alltid hyggelig å høre noe sånt av en ekte e39-freak klistremerker blir det nok noe mindre av ja men noen diskrè noen blir det tror jeg
wicky124 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Hmm....husk 2500kr i bot for å ikke ha montert skilt foran...
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 ja har hatt det i tankene når jeg kjører rundt har vært veldig forsiktig mtp politiet, men har møtt på 2 biler som har kjørt forbi og glodd.. men skal feste det i morgen, så får se hva jeg finner på
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 titter innom her en gang i bland, og må si jeg liker denne her veldig godt, er mye som er riktig, men blir enda mer riktig når du får på hamann leppa kom på et treff snart, har skikkelig lyst til og se denne live
Tzunami Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Takktakk ja skal jo til rudskogen til helgen iallefall, så da har du iallefall muligheten der finner vel veien til flere treff utover også etterhvert
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Skal du sette den på fikset banen da? skal isåfall komme ned og hvertfall se hvis du ikke er der
Tzunami Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Den skal stå på go-kartbanen ja;) tror jeg skal surre litt rundt inærheten av bilen denne gang, så hvis du ser en dude med "i like this" eller bilde av m5 eller "no fat chick" på T-skjorta så er det bare å hilse;)
Tzunami Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Da er bilen valset iallefall! Fikk ikke tatt noen bilder, men det er ikke så mye å ta bilde av, bare litt lett massering;) skal få sjekket ut hvor mye bedre det ble senere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå