fizn Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Aah, samma det.. Civic er Civic Alle de der slammed Civicene er kule
Tzunami Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 sant sant blir en slammed civic den her, til våren enn så lenge blir den bare litt lavere og fikset småting på fikk med en hel henger med deler, så skal prøve meg på svart panser iallefall
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Fikk laget meg et klistremerke til civicen nå Edit: bildelink
SigurdE36 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Bilde funker ikke her. Regner med at du allerede i går angra på valg av vinterbil Joachim
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 da er bildelinken fikset i går satt jeg på med simen så gikk greit er finfint når 2 av kompissene mine kjører quattro! dessuten blir det hydraulisk brekk på civicen nå, så da blir det nok gøy med den også
SigurdE36 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 hehe, dere var vel på tryvann. Blir litt teit å kjøre rundt med det merke før du får deg m5 da
Bjornhbjelland Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Litt villedende klistermerke, er det ikke Tzunami?
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Jajaja, slutt å klage:p det står ikke 2,5 liter i den når den kommer på veien igjen da, for å si det sånn:p så da lever jeg i håpet om at det er greit;)
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Nå understreker du i allefall hvor mye du skjemmes i civic'en (Tulla)
Snowgoon Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Jajaja, slutt å klage:p det står ikke 2,5 liter i den når den kommer på veien igjen da, for å si det sånn:p så da lever jeg i håpet om at det er greit;) Åh! Fått tak i all dokumentasjonen til å bygge om nå?
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Har alt jeg trenger bortsett fra donorbil og verksted:p
jakobm5 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Har alt jeg trenger bortsett fra donorbil og verksted:p Send meg et par sånne stikkers
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Hehe kan sikkert få han til å lage et par til
Snowgoon Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Har alt jeg trenger bortsett fra donorbil og verksted:p Grattis får håpe det ordner seg fort med resten da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå