Spankus Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 dæven så deilig!! tenkt på å foliere leppa mi sjøl, å nå blei jeg overbevist!
BMWE39turbo Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Blir helt perfekt med leppa på! 6cm og ned så garanterer eg at leppa blir godt oppskrapa under, min har 8-9cm på midten og min er helt kvit under, skraper omtrent overalt
Tzunami Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Takker takker:D blir å heise den opp en halv cm tror jeg, for å få den hakke høyere bare;) men det blir gromt! Får egentlig ikke lov til å kjøre bmw'n så mye til våren da, for da ødelegger jeg leppa, sa frøkna:p er jo ikke det samme om jeg kjøper en ny senere! men må nesten kjøpe meg opp et lite lager til sommern jeg, for sikkerhets skyld:p
Tzunami Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Hehe:p ja den er desverre farlig lik din glema:p men skal prøve å skille meg litt fra din alikevel;)
Pedi Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Hehe:p ja den er desverre farlig lik din glema:p men skal prøve å skille meg litt fra din alikevel;) Vel, det er nå vel ikke så farlig? E39 med M-tech og lippe under er jo et kjent syn i trafikken, og det blir vel automatisk litt fort noen "like" biler da...
Tzunami Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Sant sant;) men liker å skille meg ut, så da må man gjøre litt annet en resten av landet iallefall;)
jakobm5 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Sant sant;) men liker å skille meg ut, så da må man gjøre litt annet en resten av landet iallefall;) Korekt oppfatning;) du må justere panser og fanger:) carbon gjør seg virkeli på denne fargen;) hva med gril og defuser også?
Tzunami Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Nyrene er Carbon-ish, men kan hende jeg kjøper meg ekte Carbon for synets skyld etterhvert;) diffusor blir også ekte Carbon, sammen med litt andre deler! planene er klare, kanskje litt mer drastisk enn andre, men man må spare vekt, pluss at det er tøft med Carbon når du har det for en grunn;) men jeg skal ikke ha overdøvende mye carbon synlig, så den skal nok inn i lakkboksen enda en gang:p iallefall mange deler:)
Tzunami Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 Ligger på sofaen og kjeder meg, så da oppdaterte jeg litt "planer" i første post;) venter egentlig bare på at det blir varmere i været(kanskje litt tidlig å vente på enda men..) så jeg kan begynne å ribbe bilen for stereo osv, og hvis jeg får meg et sted å stå så kanskje motoren blir dratt ut snart:)
Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Ble sittende litt på photoshop nå, altfor lenge siden sist jeg tukla innpå der! var dårlig oppløsning, så fikk ikke jobbet ordentlig med bildet, menmen før: etter: edit: vet det er bmw-forum, og tråd om bimmern min, men må da oppdatere dere på noe
joachim sørlie Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Så det er det du gjør med Bimmern din? Tar alle bildene inn i Photoshop og senker? høhøh!
Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Jepp xD har laget meg et eget senke-bil-program serru, det heter auto-stance xD Neidu, bimmern er nok så ubrukelig lav som den ser ut som;)
joachim sørlie Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Haha, auto-stance! Haha, jeg ler Må få sett på den snart, håper du får lufta den litt til sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå