Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Takker takker:D blir å heise den opp en halv cm tror jeg, for å få den hakke høyere bare;) men det blir gromt! :D

Får egentlig ikke lov til å kjøre bmw'n så mye til våren da, for da ødelegger jeg leppa, sa frøkna:p er jo ikke det samme om jeg kjøper en ny senere! :P men må nesten kjøpe meg opp et lite lager til sommern jeg, for sikkerhets skyld:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p ja den er desverre farlig lik din glema:p men skal prøve å skille meg litt fra din alikevel;)

Vel, det er nå vel ikke så farlig?

E39 med M-tech og lippe under er jo et kjent syn i trafikken, og det blir vel automatisk litt fort noen "like" biler da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrene er Carbon-ish, men kan hende jeg kjøper meg ekte Carbon for synets skyld etterhvert;) diffusor blir også ekte Carbon, sammen med litt andre deler! ;) planene er klare, kanskje litt mer drastisk enn andre, men man må spare vekt, pluss at det er tøft med Carbon når du har det for en grunn;) men jeg skal ikke ha overdøvende mye carbon synlig, så den skal nok inn i lakkboksen enda en gang:p iallefall mange deler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen og kjeder meg, så da oppdaterte jeg litt "planer" i første post;) venter egentlig bare på at det blir varmere i været(kanskje litt tidlig å vente på enda men..) så jeg kan begynne å ribbe bilen for stereo osv, og hvis jeg får meg et sted å stå så kanskje motoren blir dratt ut snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sittende litt på photoshop nå, altfor lenge siden sist jeg tukla innpå der!

var dårlig oppløsning, så fikk ikke jobbet ordentlig med bildet, menmen

før:

8274381_720x0.jpg

etter:

Civic%252520project%252520%2525231.jpg

edit: vet det er bmw-forum, og tråd om bimmern min, men må da oppdatere dere på noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...