Evenol Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Har du bestilt trekket fra enellerannennettside.ch ? Mener jeg har sett noe lignende til en rimelig stiiiv pris, da jeg hadde planer om ett slikt til M3'n Så unektelig bra ut!
Tzunami Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Takker gutter! Godt å høre folk er fornøyde med hva jeg gjør med bilen min! stemmer at det er fra en ...ch-side, husker ikke hva den heter i hodet nå, men fikk tipset av en på forumet her. Men så sykt lang tid det tok! og det koster skjorta! Først skal man sende litt mail frem og til bake, så skal de motta betaling, via bank(ikke paypal) som tar lang nok tid i seg selv, så begynner de å lage/sy, syr for hånd såklart, og når de endelig er ferdige så tar det laaang til med frakt, inn til fortolling i Norge, blablabla, og så kommer det hentelapp i posten til en ekstremt spent kjøper:D tok vel 6-7 uker totalt, men fy faen det er verdt det!
SigurdE36 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Lekkert det trekket. Kanskje jeg skulle kjøpt noe slikt til e36en når den skal på låven. Når du sier stiv pris, hvor stiv snakker vi da egentlig
spruddel Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Havner på ca 2000. Mulig jeg linka deg til firmaet, har linket flere til det. Samme nettside som StigJ kjøpte til sin Z4. Men pc-en min er ødelagt nå, så har mistet favorittlista hvor linken lå
Tzunami Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Jeg havnet på ca 3000,- Koster ekstra for logo på panseret, og så ble det fortolling på den:/
Tzunami Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Da har det blitt litt endring i planene for bimmern.. Siden økonomien ikke er på topp når jeg ikke har fått meg fast jobb enda, så ser jeg ikke lys i enden av tunnelen, så ombygging til m5 kommer ikke i første rekke. Det blir utsatt til neste vinter, og jeg starter såfort snøen igjen kommer på bakken! Da får jeg bedre tid på meg, og det blir ikke noe slundring i arbeidet. I mellomtiden skal motoren få seg en liten overhaling, bone/slipe toppen, nytt innsug oeskorte snacks så jeg har litt å kose meg med alikevel;) så skal penger spares til den store gullmedaljen så delebil blir handlet på sensommern/tidlig høsten;) hvis noen kjenner folk som kan fikse toppen min så si ifra!
Mikael-B Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Hvorfor bruke penger på M52en når den uansett skal byttes ut?
Tzunami Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Trolig toppakningen som har gått, så derfor;) klarer meg ikke uten denne til sommern!
Tzunami Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Er nok m52'n ja, har ikke kjøpt meg s62 enda:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå