Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Takker gutter! Godt å høre folk er fornøyde med hva jeg gjør med bilen min! :P stemmer at det er fra en ...ch-side, husker ikke hva den heter i hodet nå, men fikk tipset av en på forumet her. Men så sykt lang tid det tok! :P og det koster skjorta! Først skal man sende litt mail frem og til bake, så skal de motta betaling, via bank(ikke paypal) som tar lang nok tid i seg selv, så begynner de å lage/sy, syr for hånd såklart, og når de endelig er ferdige så tar det laaang til med frakt, inn til fortolling i Norge, blablabla, og så kommer det hentelapp i posten til en ekstremt spent kjøper:D tok vel 6-7 uker totalt, men fy faen det er verdt det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har det blitt litt endring i planene for bimmern.. Siden økonomien ikke er på topp når jeg ikke har fått meg fast jobb enda, så ser jeg ikke lys i enden av tunnelen, så ombygging til m5 kommer ikke i første rekke.

Det blir utsatt til neste vinter, og jeg starter såfort snøen igjen kommer på bakken! Da får jeg bedre tid på meg, og det blir ikke noe slundring i arbeidet.

I mellomtiden skal motoren få seg en liten overhaling, bone/slipe toppen, nytt innsug oeskorte snacks så jeg har litt å kose meg med alikevel;) så skal penger spares til den store gullmedaljen så delebil blir handlet på sensommern/tidlig høsten;) hvis noen kjenner folk som kan fikse toppen min så si ifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...