Tzunami Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Jeg er meget meget spent selv! får resultatet sånn i 4-tiden i morgen!! gruer vettet av meg nå! nesten værre enn å ta en eksamen det her det blir iallefall oppdatert her når jeg får resultatet
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Da var stresset og nervene over endelig! stor takk til Reintz som hjalp meg med å trykkteste kjølesystemet, som viste at det..... IKKE LEKKER!!! En gledens dag! så nå er det bare tut og kjør for å finne ut om det er noe mer som må byttes, men det er iallefall ikke topp eller toppakning!!!
lasseln Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Grattis med gledelige nyheter! Da blir du å se i Tønsberg på Søndag da?
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Takktakk:D Det er en mulighet det ja;) satser bare på at det ikke er noe mer småting som må byttes, men tror jeg kjøper inn ny tempføler til helgen alikevel, så jeg har mulighet til å bytte den om den fortsatt går varm;) Men som sagt, krysser fingrene for at den er i finfin stand nå! Så blir det tur på søndag:D
Thewiz Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Hva var grunnen til at du trykktestet? Hva av symptomer hadde du på at toppen var gåen?
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 At den gikk unaturlig varm, og jeg ville sjekke for å være sikker, fått mange "tips" og kommentarer på hva det kan være, så vil bare utelukke ting for ting til den går som den skal
Saltkjelen Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Godt å høre at det ikke var større greier! Da blir det vel kolonnekjøring på Søndag?
ubersimen Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Vi er ute å kjører litt med bilen og her måtte Joachim ut å rote litt i grusen for å komme seg ut på veien. Men lav skal den være. Men Joachim kaller det fremdeles "brukbar" høyde og snakker fremdeles om å kanskje ta den enda litt lavere fordi "den subber jo aldri" (neeei da, Joachim) (jo da)
ervik Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 konge at det ikke var toppen!sover godt i natt tenker jeg
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Godt å høre at det ikke var større greier! Da blir det vel kolonnekjøring på Søndag? Det var enda bedre å føle det enn å høre det lett at det blir kolonne på søndag!
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Vi er ute å kjører litt med bilen og her måtte Joachim ut å rote litt i grusen for å komme seg ut på veien. Men lav skal den være. Men Joachim kaller det fremdeles "brukbar" høyde og snakker fremdeles om å kanskje ta den enda litt lavere fordi "den subber jo aldri" (neeei da, Joachim) (jo da) Haha Simen du måtte legge det ut ja vi får se hvor greit det går til tønsberg på søndag før noe mer høyde blir bestemt
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 konge at det ikke var toppen!sover godt i natt tenker jeg Kommer til å sove så godt og drømme så søtt som jeg aldri har gjort før skal jeg si deg!
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Da er bilen testet i mange timer, og kjørt godt inn før sommer setter inn for godt! bilen fungerer optimalt, og jeg smiler fra øre til øre! Skilter blir hentet ut ved månedsskiftet tenker jeg, så da blir det myye cruising, og altfor mye bensinsluking uansett, her er 2 bilder fra i dag, ganske fornøyd med de egentlig
Danielk Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Tilfeldig at "Høydespesialisten" står i bakgrunnen eller? Sykt fin bil
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 takktakk Det er nok ikke lite tilfeldig nei spøkte om at det sto det en gang jeg og ubersimen kjørte forbi, så da måtte vi nesten innom der nå, når vi var i området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå