Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er meget meget spent selv! får resultatet sånn i 4-tiden i morgen!! gruer vettet av meg nå!

nesten værre enn å ta en eksamen det her :P det blir iallefall oppdatert her når jeg får resultatet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var stresset og nervene over endelig! :D

stor takk til Reintz som hjalp meg med å trykkteste kjølesystemet, som viste at det..... IKKE LEKKER!!! :D

En gledens dag! :D så nå er det bare tut og kjør for å finne ut om det er noe mer som må byttes, men det er iallefall ikke topp eller toppakning!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk:D Det er en mulighet det ja;) satser bare på at det ikke er noe mer småting som må byttes, men tror jeg kjøper inn ny tempføler til helgen alikevel, så jeg har mulighet til å bytte den om den fortsatt går varm;)

Men som sagt, krysser fingrene for at den er i finfin stand nå! Så blir det tur på søndag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2e9d0d39-3a05-2526.jpg

Vi er ute å kjører litt med bilen og her måtte Joachim ut å rote litt i grusen for å komme seg ut på veien. Men lav skal den være. Men Joachim kaller det fremdeles "brukbar" høyde og snakker fremdeles om å kanskje ta den enda litt lavere fordi "den subber jo aldri" (neeei da, Joachim) (jo da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ute å kjører litt med bilen og her måtte Joachim ut å rote litt i grusen for å komme seg ut på veien. Men lav skal den være. Men Joachim kaller det fremdeles "brukbar" høyde og snakker fremdeles om å kanskje ta den enda litt lavere fordi "den subber jo aldri" (neeei da, Joachim) (jo da)

Haha Simen :P du måtte legge det ut ja ;) vi får se hvor greit det går til tønsberg på søndag før noe mer høyde blir bestemt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen testet i mange timer, og kjørt godt inn før sommer setter inn for godt! :D

bilen fungerer optimalt, og jeg smiler fra øre til øre! :D Skilter blir hentet ut ved månedsskiftet tenker jeg, så da blir det myye cruising, og altfor mye bensinsluking :P

uansett, her er 2 bilder fra i dag, ganske fornøyd med de egentlig ;)

IMG_8602.JPG

IMG_8603.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...