Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Tzunami, jeg skriver ikke så mye her, MEN jeg følger med på vær en eneste oppdatering.

Og nå er det jeg som sikler litt etter din bil :wink: Den har blitt utrolig fin :applause:

Å vær gang du gjør noe nytt med bilen tenker jeg at jeg ikke må være noe dårligere, men det blir bare med tanken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens:D blir mer skruing til helgen, prøvenonterte passasjersetet ista, men må bygge om ledningsnettet til stolene, så får se hvordan jeg gjør det, mulig jeg kjøper de nye kontaktene for å få det skikkelig med en gang, selv om jeg ikke eier nåla i veggen engang for tiden, har egentlig ikke råd til å hente ut skiltene engang før 20. Mai:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :D får litt samme følelsen når jeg ser 7'ern din, så vi skulle nesten bytta bil vi? :P

Så gjennom noen bilder fra jeg kjøpte bilen og fremover for noen dager siden, vil påstå den har gått gjennom en ganske extreme makeover! :P

har så lyst til å dra den ut av garasjen i dag, med knallsol og blå himmel! Savner skiltene jeg:/ så hvis noen har lyst til å donere/låne meg penger til årsavgiften så er det bare å si ifra:p står igjen med 59,- på kortet og lønn den 20. Mai:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :D får litt samme følelsen når jeg ser 7'ern din, så vi skulle nesten bytta bil vi? :P

Så gjennom noen bilder fra jeg kjøpte bilen og fremover for noen dager siden, vil påstå den har gått gjennom en ganske extreme makeover! :P

har så lyst til å dra den ut av garasjen i dag, med knallsol og blå himmel! Savner skiltene jeg:/ så hvis noen har lyst til å donere/låne meg penger til årsavgiften så er det bare å si ifra:p står igjen med 59,- på kortet og lønn den 20. Mai:/

bytte likt ja, det tror jeg hadde vært en svært god deal for meg i hvertfall :)

er mye som må gjøres med min som jeg desverre har alt for dårlig rå til :(

bestilte meg ny tank på tirsdag da, som jeg hadde planer om og bytte i helga nå, men den kunne jeg ikke forvente og ha på postkontoret før på neste onsdag, så da var hele mekke helg planen i dass :P

sitter hjemme i kikke på bimmers prosjektråder da, så får jo litt ideer da i det minste :P ser jeg må få bytta ut buss rattet asap! e39 m5 ratt må på plass!

skulle gjerne ha lånt bort spenn til årsavgifta jeg, men da hadde jeg ikke hatt spenn til og hente tanken når den kommer, men det er vel tanken som teller, er det ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...