Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Tanken som teller ja;) :P ordner seg nok på et eller annet vis;) skilter skal jeg få på iallefall! Prøver å kvitte meg med noen 4*100 17" omtrent nye felger, så om jeg blir kvitt de er jeg nærme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke montert frontsetene enda, tar det nok til helgen tror jeg da jeg må få tak i kontakten for å koble strømmen til setene iallefall, er ikke keen på å klippe ledningsnettet til stolene!

Jeg skal iallefall ha el-justeringen oppe å gå iløpet av uka, men memoryen tror jeg jeg tar litt etterhvert, er litt mer jobb med den biten ;)

Okei, så du bare kopler litt om på kontakter og lurer det til slik at stolene har fast strøm? Det er alt som skal til for å få dem til å funke?

Har nemlig tenkt en god stund på dette sjøl, men virker som et endeløst prosjekt med trekking av kabler og lange netter.

Gjerne legg til litt detaljer for oss andre E39 entusiaster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er m5-interiøret ferdig montert og kobla opp :D Igjen har denne bilen blitt gjennfødt og blitt en helt ny bil å kjøre! makan til komfort og sportslighet i et og samme sete! :o

har kun koblet det opp så det fungerer, da jeg ikke vil klippe og lime i ledningsnettet verken i bilen eller til setene! Fikk ikke tatt noen bilder mens jeg holdt på, da jeg hadde dårlig med tid, men skal få tatt noen bilder ila morgendagen ;)

Gled dere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fornøyd ja! :D begynner å bli godt med større oppgraderinger nå;) så da må man begynne med små "usynlige" ting;) har skinndørtrekk, men disse er fra høyrestyrt bil, så får ikke brukt det:/ bak er det sveiv hos meg, men ikke fra m5'n så får ikke brukt de heller:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p ja det kommer etterhvert;) men tror jeg skal satse på ombygging og godkjenning før jeg dytter på med mer ting som veier, er tross alt ganske mye jeg må spare inn for å komme innenfor vekta med s62 under panseret! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke sikker, men tipper det er snakk om 100-150 kg totalt:o er jo forakslingsvekta som blir problemet, resten tror jeg skal gå greit;) kunne du sendt meg litt vekter på pm? Så kan jeg jo sammenlikne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...