Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lånte apparatet til jobben jeg:D så vet ikke hvor mye det koster:p men tror det ligger på rundt 1500,- ;) dyrt er det iallefall:p

Skrevet

Gratulerer med dagen folkens!

Noen bilder fra jobben i går, kameraet klikka visst, uten at jeg visste om det, så nesten alle bildene ble blury :/

IMG_8730.JPG

IMG_8735.JPG

Untitled-1.jpg

Skrevet

Tok de i går;) i dag er en skrufri dag;) ren og pen er den også:D bare å feste flagg på den, og cruise;)

Blir dårlig med GS-treff desverre:/ jobben kommer i veien:/

Skrevet

Takk for det folkens! får ta noen ordentlige bilder til helgen, og sørge for at fokusen er på manuell ;):P

Dagens bilde! ;)

IMAGE_40600EAC-1AA9-41D3-AEB1-22AF638F73C4.JPG

Skrevet

Takk:) ombygging ble satt på vent da jeg egentlig ikke har økonomi eller tid til det nå, så det skjer etter planen til vintern, for å få bedre til å gjøre alt 100% ;)

Skrevet

nydelig bil det der, skulle ønske min var like blank på 17 mai, men sto og bytta styrekuler og gikk over frambremsene den 16, så all tida jeg hadde satt av til pussing gikk bort :P hehe

Skrevet

Kjedelig :/ fikk nesten ikke kjørt bilen i dag da, men det går greit, den får kost seg på veien nok som det er ;)

Skrevet

steike pen vogn.

lite spm, den leppen, har kjøpt en slik selv, bara glassfiber, hvordan festes den? :P

Skrevet

Wicky: tok meg noen pils på ettermiddagen istedet jeg da ;)

Combatkit: festet den med skruer tvers igjennom leppa og gjennom fangeren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...