Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vært på Per Hagen og kjøpt grunning lakk og klarlakk, skal lakke blekka under lyktene. hva burde jeg gjøre for og klargjøre de til lakk? er det noe mere jeg burde ha før lakkering? vaske de med silikon fjerning, pusse eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puss ned med fint sandpapir, ha litt vann på og puss litt mer også kalt våtsliping.

Så kan du vaske med silikon fjerner og tørke det etterpå.

Så grunner du og venter til det er tørt, så er det vel bare å lakke et par strøk, og selvfølgelig klarlakk til slutt :)

Hvis du ikke har lakka noe særlig før og ikke vet at du må holde litt avstand så vet du det nå :) Blir ikke fint om du får "siig" på lakken, at den renner på grunn av at du har holdt den for nært, om du skal lakke dette selv da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puss ned med fint sandpapir, ha litt vann på og puss litt mer også kalt våtsliping.

Så kan du vaske med silikon fjerner og tørke det etterpå.

Så grunner du og venter til det er tørt, så er det vel bare å lakke et par strøk, og selvfølgelig klarlakk til slutt :)

Hvis du ikke har lakka noe særlig før og ikke vet at du må holde litt avstand så vet du det nå :) Blir ikke fint om du får "siig" på lakken, at den renner på grunn av at du har holdt den for nært, om du skal lakke dette selv da :P

lakk delen er grei, mest hvordan jeg skal klar gjøre jeg tenker på, for og få best mulig resultat, hvor fint papir jeg skal bruke etc

planen var og lakke selv ja, er ikke så farlig med sånne smådeler, er fort gjort og ta de på nytt igjen om det skulle bli noe sig etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kjøpt skjermer? hva måtte du gi for dem om jeg får spørre? skriv gjerne hvordan passformen var når de er montert hvis de er uorginale :D

nei, har ikke handla forskjermer enda. venter litt med det enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alarm problemer om dagen, alarmen går i et kjør uten at jeg skjønner hva som kan være feil. er det noen måte og låse bilen på uten og aktivere alarmen? eventuelt hvor sitter hornet så jeg kan koble ut det? kjedelig når alarmen går rett utafor vinduet til huseieren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å ta sikringen til du forstår hva som skjer? Mener sikringa er i boksen framme :P

trodde den var bak over batteriet, noen som vet hvilken sikring det er da? og om enstral låsen funker når den er tatt ut?

skal sjekke den tråden også, står kansje der også det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trykker en gang på låse knappen, venter 1 sekund og trykker en gang til så låser du bilen uten alarm, du deaktiverer alarmen ved dette andre trykket på låseknappen 1 sekund etter vanlig låsing.. :-D

Lekte meg med alarmen på bilen min da den stod på tilhenger og ble kjørt til Sverige for rep av girkassa.. :P Så da lærte jeg hvertfall dette.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...