Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

ASA AR1 felger ja, det finnes også en type som heter AR2.

Felgene er forøvrig veldig pene, MEN kjent for å være av forferdelig dårlig kvalitet og klarlakken flasser for ett godt ord.

Fin E38.

flasser ja, det er bare fornavnet! men er ikke klarlakken, kanta på dissa er cromma, så er crommen som flasser av her. må nok splitte felga og pusse en del for og få dem bra. men blir nok til at dissa blir solgt, lurer litt på hv a de kan være verdt, passer vel på gamle chevrolet også dissa? tror dem kunne være kule på noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dæven da var du heldig. det noterte de til meg ja, på e34n. var en cm for lav bak i forholdt til tuv og fikk klar beskjed om å justere og ta ny firhjulskontroll. rart at de bryr seg når det ikke står i høyden under bilen. den er jo mye lavere forran liksom...

tok vell kontroll nedi kristiansand du sikkert? litt langt å dra for meg det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, Kristiansand er håpløst, der kan man glemme og få godkjent senkesett :P måtte reise til arendal, var andre turen ditt nå, men han som så på bilen min denna gangen var jo 100 ganger greiere enn han forrige gang, tror ikke han som sto bak meg og skulle ha godkjent senkesett var like heldig, for han kontroløren mente at og montere senkesett på en bmw var som og bygge den om til en lada :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

tja

har bytta senkesett på e36en til TA technics coilovers ;) ny bærearm på høyre side, begge bremseskiver forran og bremseslangene forran, må bytte de bak også så bør den være klar for eu kontroll ;)

268.jpg

ellers så skjer det jo lite, blir fast ansatt i posten, så får kansje mere spenn til og fikse noe mere etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...