Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er et sånt rattbytte plug-and-play uavhengig av årsmodell på E38 skal tro? I forbindelse med mitt forestående bilbytte ønsker jeg å sette rattet fra min 97-mod. over på den "nye" bilen som er 94-mod. :)

Det går an å flytte et ratt fra en 97mod over til en 94mod. Omvent blr værre. Har med elektronikken å gjøre. Mekanisk passer dem om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående rens og behandling har jeg brukt autoglyms sine produkter.Og de fungerte veldig bra på mitt.Mitt ratt var virkelig stygt og slitt.

Jeg brukte først lærerens så autoglyms sin balsam.tok derretter Biltema sin lærfett oppå der igjen.Lot dette stå noen timer og rattet ble som nytt.(Faktisk så var det Biltema sitt produkt som gav den siste avgjørende finnish :D ).

Ellers må jeg si at denne gængsta 7 eren din er dritrååå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å flytte et ratt fra en 97mod over til en 94mod. Omvent blr værre. Har med elektronikken å gjøre. Mekanisk passer dem om hverandre.

Hmmm, da blir det nok værre. Vil ikke kødde med noe elektronikk før et salg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

swisswax er nok rå greier ja, var helst det at jeg får autoglym for 200kr på jobb for rens og pleie.

selger de swisswax leather kit på GS bildeler? reiser til Nittedal neste uke, så da kan jeg stikke nedom butikken dems og handle viss de har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...