Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

da var jeg plutselig hjemme i fra ferie

Fikk handla følgende da jeg var i Oslo på GS:

3m frontlykt restoration kit

lamin-x tint til frontlykter

swisswax leather care kit

også ble det en ny vaskebøtte med grit guard.

greit og ha en sånn hos muttern også :P. så slipper jeg ha med vaskebøtte når jeg er på besøk hos mor :P

eneste bildet tatt av bilen de siste 2 ukene :P

tirjkndzctdvlyexmt39.jpg

satser på få kjørt på med restoration kit og få lagt på film på lyktene i løpet av uka

var et par pærer som tok kvelden også, så får bestille meg noen xenon pærer til grøft og nær lys også

gleder meg veldig til at servopumpa kommer i løpet av uka nå, blir ny bil omtrent det når den dukker opp :P

også må jeg også få bestilt noe klips og sånt til skjørtene, få levert de og bakluke til lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rette planene :) Men du mangler jo et par lister så vidt jeg ser :P Bilen ser ellers bra ut!

takk for det :)

listene er ødelagte, også må jeg ha nye lister til skjørtene uansett, så de blir handla når skjørtene kommer på plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i det sist vurdert veldig om jeg skal beholde bilen eller ikke.

er veldig fornøyd med bilen teknisk sett, men mindre noen kosmetikse skader.

så planen er jo egentlig og få tatt det som er nå som det meste av deler er sanka inn.

meeeen lyst på nyere bil er jo hele greia her da, har i det siste sitti og kikke veldig på annonser av e60er, lyst på diesel. men om det skulle bli akutelt vil jeg nok falle på en 520i bensin, da dette fort er 40k billigere enn diesel utgaver.

regner heller ikke med og gå noe i pluss på min bil, blir vel omtrent og gå i null i forhold til hva som står igjen i lån på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men problemet er at folk vil mer og mer ha diesel, noe som gjør at det blir Vanskeligere å selge en bensiner :P En kompis av meg kjøpte en E91 318i i fjor sommer for 185k og totalpris på lån kom på 210k, nå fikk han (etter lang tid) solgt den for 140.. Og den er original og strøken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...