Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, er greit og blåse vekk dritten først :)

har endelig tilgang på løftebukk også, og da er ting litt lettere, hehe

lurte på om jeg skulle kjøpe meg litt carbon film nå og teste ut litt på listverket inni bilen, ingen som hadde noe tips til nye grøftelys? kikke litt på ebay kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser dine ut da? Bilde?

Og hvordan er det som mangler lokk?

lokket på baksida hvor ledningene og sånt kobles inn, de spratt av og lå og subba i bakken, så det var ikke mer igjen av det når jeg så det :P grøftelysa er jo greie noek, dem ser bare utrolig sandblåste ut, skulle hatt noen med klarglass heller, så hatt på sort film på de etterpå og xenon lys :P

sånn, shoppa litt på ebay, satt og søkte litt og plutselig hadde jeg betalt for sorte grille, blir jo spennende og se når de kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, shoppa litt på ebay, satt og søkte litt og plutselig hadde jeg betalt for sorte grille, blir jo spennende og se når de kommer

Helsorte facelift nyrer? Gikk i den samme "eBay-fella" jeg også nettopp, så nå ligger de her klare til montering :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser dine ut da? Bilde?

Og hvordan er det som mangler lokk?

lokket på baksida hvor ledningene og sånt kobles inn, de spratt av og lå og subba i bakken, så det var ikke mer igjen av det når jeg så det :P grøftelysa er jo greie noek, dem ser bare utrolig sandblåste ut, skulle hatt noen med klarglass heller, så hatt på sort film på de etterpå og xenon lys :P

sånn, shoppa litt på ebay, satt og søkte litt og plutselig hadde jeg betalt for sorte grille, blir jo spennende og se når de kommer

Begge lokkene? Ja, liker xenon idéen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pærene skal være de samme de. d2s tenker jeg. enest koblinga på blinklyset er litt annerledes kanskje? de har vell sånn markeringslys borti der.

har dritlyst på facelift selv jeg, men det koster jo så mye. får se til neste år ass. brukt nok på bilen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...