Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

tror ikke alle har markeringlys i blinklyset, men tror det er en forskjell på tilkobling av høydejustering på prefacelift og facelift også, men det kan ikke være stre jobben og finne ut av, noen som har kobla opp noe sånt her før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

enste forskjellen der etter som jeg husker er at på pre facelift så er det 1 plugg, men på facelift så er det 2. en til lys og en til el.motorene. OM jeg husker rett da.

litt kjipt at man må skifte skjermer å alt det der egentlig

tror det var det sjøbuse sa en gang også ja, er vel kansje helt forskjellige kontakter også inn på lysa da, eller holder det og få tak i til høydejusteringa tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktene til lyktene dine passer til facelift lykter også. Eneste du må gjøre er å koble fra di 4 ledningene som går til nivåjusteringene på lyktene og koble di inn på en egen kontakt. :wink:

viste jeg kunne stole på deg, hadde nok endt med at du hadde fått en pm til slutt viss det ikke kom noe svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carbon fiber trekk på døra...

jepp

testa litt med carbon folie i går, såkalt bubble free, men litt ble det nå, må bare fa tatt resten av bilen også nå

et par bilder til:

555.jpg?t=1316066829

554.jpg?t=1316066845

forresten, er det noen som vet om det er og bare dra av lista over hanskerommet sånn som de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...