Spiff Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 ja, skjønte det nå, fikk ikke med meg det. beklager missforståelsen men det må jo være skrivefeil i fra dems side de, for de kitta der skal være både med og uten EDC. og sykt så dyrt prisa de kitta der også. hadde nok funnet meg et annet sted og handle, mener partsandretards.no hadde til e38 før, men finner ikke noe på den sida nå heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Løser seg til slutt parts har kuttet ut FK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Synes det ble for store flater med Carbon, og på en annen side så er Carbon litt for "sportslig" for 7'er.Det er nå min mening da:) kunne ikkje vært mer enig.. cruise biler ska ikkje ha slikt å joda. sak og behag det, du kan jo gjøre akkurat som du vil med din egen cruisebil så sant så sant .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Er på jakt etter nytt xenon kit til bilen. Har funnet d2s kit til 2000kr. Er det dårlig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 er det originalt d2s kit?Altså komplett med ballaster montert rett på lampa og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 ja, det er orginal xenon i de lampene her, så de er levert med d2s kikka på dybviktrading.no, vet ikke om noen andre bra steder og handle detta her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Skal du ha nye balaster og alt? Er det gåent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 har tenkt og handle ballaster og pærer i samma slengen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 ahaa..trodde du skulle bygge om til xenon... jeg kjøpte iallefall pærer via en på finn.no 400kr for 2stk d2s pærer og 1års garanti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 400 for 2? Koster 50kr for 2 på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 vel... gs-bildeler skulle ha 1700 for en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg hørte også på Statoil når jeg trodde den ene D2S pæra mi hadde gått i sommer, skulle ha 1000,- for en, men så slo jeg av bilen og lyktene å slo på igjen så fungerte den, tente vel bare ikke Har bare skjedd en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 50kr for to pærer pluss frakt? Og ventetid på transport..usj...slit...like greit å betale 400for to stk..var forresten oppe i 3800kr i bytte for to pærer på sjuern hos bavaria... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Ingen som har noe tips til hvor jeg kan handle komplett kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 er ballastene gåene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå