Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta det lille du har av rust, og slam den ned, så er den S|W-worthy ;)

venter på spacere forran, så blir det og skru ned, eneste problemet er at for og skru ned så må jeg nok av med fjørbeina og rense gjengene, så det blir jo gøy :P forøvrig så ser den også høyere ut på bilder en den er også.

begynner på rusta på dørene så fort barnehage streiken er over :P, så må eg få henta den nye bakluka. og da er jo mye gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var det dags for motor havari...

vet ikke hva som har skjedd men røykla hele veien bak meg, ligger olje stripe bak bilen (kom i fra eksos) og olje dam under motoren der den stoppa. får se om jeg får den opp på løftebukk i mårra og kikka. regner med at motoren må byttes i hvertfall. koster vel like mye som overhaling av toppen, hvis det er toppen som er problemet da. motoren starter og går, men går ujevnt på tomgang og kommer MYE røyk i fra eksos. har heller ikke mista oljetrykket..

er det noen som vet hva motorkoden på denne er? m52b28? har sett det er noe som heter m52b28tü eller noe også, men det er vel nyere enn denne? (96mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget leit å høre! Håper du finner ut den beste og mest lønnsomme løsningen og ikke gir opp bilen eller selger den som den er..! :-D

Du får ha all lykke med den biten og ta bilder og informere oss om hva som skjer. :-)

håper jo jeg skal få orden på den igjen da, men vet ikke hvordan jeg skal få rå enda

vært jævlig lite jobbing den siste tida, og måtte takke nei til noe også pga barnehagestreik :(

har en motor på hånda nå, men det er en m52b28tu, men da må jeg kansje ha nye hjerner og alt mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste og enkleste løsningen er vel å bare skaffe lik motor... Men hva er galt med motoren egentlig?

dissa motorene vokser ikke på trær da :P har fått tak i en 99 mod motor og en 98 mod, men tror disse er litt nyere og ikke passer rett på motorstyring og sånn. har ikke peiling på hva som er galt, mistenker at det er toppen det er noe galt med, men vet mer hvis jeg kommer meg ut der bilen står og får satt den på løftebukk og skrudd litt

har også ringt på en 96 mod motor, men denne bilen har frontskade, så er sikker på om motoren er hel nok til og kunne brukes, så han skal ringe meg tilbake når han har sjekka, denne er jo perfect match i tilfelle. men så har den gått 270000 da, så er jo et stykke det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...