Spiff Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Er jo ingenting som må fikses på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 pakinger etc som du skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Er jo greit og ha på ny bunnpanne pakning pga bytte bunnpanne, innsugspakninger, eksos pakning feks når man setter inn ny motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 ahaa.....samme med lagere? da er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 ahaa.....samme med lagere? da er jeg med jau, kan jo bruke det i fra fra gamle motoren, men tenker et nytt et ikke gjøre vondt når gamle motoren har gått 335k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 er det noen som vet hva som er delenummer på lageret som skal sitte i bak kant på veiva? som girkassen skal entre i? finner den ikke i delekatalogen til gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Det er ikke lager der side du har automat http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... automatic/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Det er ikke lager der side du har automat http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... automatic/ nei da så, regna bare med at det var det, er jo ikke godt og vite men takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 begynner og bli brukbart ribba her nå fått ny motoren opp i motorbukken håper jeg rekker få ut motoren også i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 så var motoren ute gitt her var det tomt, skulle hatt en v8er og hivd inn nå en 96 mod motor som har gått 335 tusen og en 98 mod motor som har gått 160 tusen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Dette blir nok bra, digg med motor som er gått så lite [ Bilde ] Hahah, sjekk strekken da! Minner meg jo stringtruse av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Dette blir nok bra, digg med motor som er gått så lite [ Bilde ] Hahah, sjekk strekken da! Minner meg jo stringtruse av en eller annen grunn hehe, blir nok breiere bakdekk etterhvert, men nå fikk jeg hele sommersesongen ødelagt i år også får håpe det blir mulig og få til noe treff neste år.. handla litt på koed også nå: kom på 915kr med frakt i fra koed, samma handlelista koster 1600kr på gs uten frakt mangler nå bare og bestille meg olje til motor og gir. delenummer på olja står under girkassa, og er følgende 83229407807. så hvis noen detektiver klarer spore opp hvor denne er billigst setter jeg stor pris på det, trenger 12 liter og er det noen som har greie på hvordan olje m52bm8 kjøres på orginalt? gamle motoren ble kjørt på 10/40 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Vanlig syntetisk funker fint.. Det du hadde går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 et aldri så lite uhell.. latmansarmen glapp når jeg skulle skru girkassa av motoren, ble en tur på legevakta og 2 sting gitt nå som girkassa og motor ble splitta, så klarte seff convertern og henge igjen på motoren selv om alt var løsna mellom den og motoren, planen var jo at converter skulle henge igjen i kassa.. er det noe hokus pokus og få satt denne riktig på plass igjen på kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 sitter ikke den bare tredd innpå som en clutch a? Evt skrudd et sted.. Ser ingenting i delefilmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå