Spiff Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 trenger forresten ny servopumpe, hvis noen har må dem skrike ut! eventuelt om noe vet hvor det er billigst og kjøpe nye servopumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 og der røyk servopumpa helt, hørte noe kraftige skrape lyder så ble det helt stille og jæææævlig tungt på rattet får sette på den gamle igjen, den var i alle tilfeller ikke så ille som den her, og si fra om noen har en bra servopumpe som passer på m52! lurer også på om styresnekka er litt slarkete, kan dissa strammes opp noe, eller må de byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Hvis det passer fra 325/328 så har jeg servo pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 og der røyk servopumpa helt, hørte noe kraftige skrape lyder så ble det helt stille og jæææævlig tungt på rattet får sette på den gamle igjen, den var i alle tilfeller ikke så ille som den her, og si fra om noen har en bra servopumpe som passer på m52! lurer også på om styresnekka er litt slarkete, kan dissa strammes opp noe, eller må de byttes? hehe har desverre ingen servopumpe til deg, men du kan stramme styresnekka litt, bare ikke til du ser mannen med ljåen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 og der røyk servopumpa helt, hørte noe kraftige skrape lyder så ble det helt stille og jæææævlig tungt på rattet får sette på den gamle igjen, den var i alle tilfeller ikke så ille som den her, og si fra om noen har en bra servopumpe som passer på m52! lurer også på om styresnekka er litt slarkete, kan dissa strammes opp noe, eller må de byttes? hehe har desverre ingen servopumpe til deg, men du kan stramme styresnekka litt, bare ikke til du ser mannen med ljåen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ingen problem, tror heller ikke de pumpene som sitter på m50 passer, fikk en i fra broren til dama som var i fra e34en hans, og den var helt anderledes. så satser på at den marius e34 har passer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 sånn, da var det 255 bakdekk på kjerra, må muligens vurdere om jeg skal gå ned litt på spacer størrelsen bak, har ikke lyst og valse noe mere, muligens bare dreie av 2-3 mm på spacera. ble litt mindre strekk enn jeg er glad i også, men fyller jo hjulbua mye bedre også nå, så det får heller være sånn. skal fikse noe bilder i løpet av mårradagen. har også bytta tilbake til den gamle servoen, da denne funker selv om den hyler en del. går hverfall ann og svingen nå. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Glad for at jeg har 318 jeg. Er så dau at man ikke trenger hjulbolter. Bare limer felgen rett på navet med tec-7 Artig når du skal legge om til vinterdekk da helårsdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 255 har jeg og. Blir stusseøik med vinterdekk snart nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 noen som er intrisert i og bytte 20mm spacere mot 25mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Kan Kjøpe de jeg av Deg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Jeg har 20mm H&R spacere med lange bolter som jeg kan bytte med deg hvis du er intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Jeg har 20mm H&R spacere med lange bolter som jeg kan bytte med deg hvis du er intr? ja, er intresant det. sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 sånn ble det med nye bakdekk, ser litt bedre ut sånn i grunn, ble lite strekk da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ble meget bra det der lite strekk men ble fint likevell Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå