Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 det er vel en selvfølge problemet ligger i at han trolig jobber i kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 urelevant. Han kjøper, pakker og sender kostnadsfritt til sine bimmers-tråd-svarere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 har du bmw da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Det var en sårende kommentar...under belte lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Det var en sårende kommentar...under belte lissom... hvor langt under da? tåa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 ja lilletåa...it hurts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 din tullekopp! skulle skru i dag... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 det er jo ikke min feil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 har ikke sakt at det er det, men hadde vært fint om noen kunne ha låst opp pga det er litt krise :/ men men, kleint at det skulle være høstferie i denne uka . Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 ny km stand! nytt bilde av bilen, bare mobilkamera desverre med 25mm spacere forran og 20mm bak høyden forran får jeg ikke justert om dagen, må nok av med fjørbeinet for og få løsna på coiloverne ser det ut som, skulle vart minst 2cm lavere forran nå. regner med at det må nytt senksett på bilen etterhvert ja. er jo ikke mulig og få kjøpt deler til FK coiloverne lenger heller edit: fikk også tak i kontakter til høydejusteringa til frontlyktene nå, så skal bli bra og få de opp orntlig og er det noen som har oransje blink til meg forran? og kansje et m5 ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 vurderer og selge denne bilen nå, har ikke rå til og gjennomføre alle planene på bilen bare med deltidsjobber, så trenger en bil som er billigere så jeg kan spare opp penger til noe annet. kikker etter e34 525tds stasjonsvogn om dagen, lyst på en som er calypsorot. hehe vet ikke helt hva jeg skal sette som sum for og selge bilen, men er jo ganske mye nytt på den også, og motor som nå har gått 165k, samt coilovers som er godkjent i vognkortet, vet ikke om det trekker opp eller ned i pris men også skal den eu godkjennes før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 finn en fornuftig pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 finn en fornuftig pris.. ja, gjør det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Wicky nå har du to E38'er du kan kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 hahaha men først må jeg bli kvitt mine to brakker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå