APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Du må slutte å kjøpe så mye biler, heller ha litt penger på hånda da mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 hahaha men først må jeg bli kvitt mine to brakker... jeg kan levere i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Joda penger har man alltid i hånda..eller på konto.. men de er øremerket en baby som er på vei.. litt andre prioriteringer you know Og jada du leverer nok i oslo siden du pendler til hakadalen til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 fått bytta og fikse litt denna uka. Bytta fjærlager ene sida bak bytta dynamo nye plugger lodda inn kabler til høydejusteringa på lyktene forran satt på vinterdekk (forran, venter på og få igjen en felg i fra retting) da venter jeg bare på og få casterstaga forran så jeg kan bytte de, så skal bilen være klar for eu kontroll også bytta forleden også hjulagere forran, trodde dissa var gåene. men det viste seg at detta kom i fra dekka, så blir nok aldri nankang ns2 på meg igjen i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Godt å få fiksa litt Jeg har NSII på min og det funker helt fint Hørtes det liksom ut som et hjullager var gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 ja, bytta begge forran, mulig det er pga strekk eller noe? tror jeg skal kjøpe 235/40-19 forran neste sesong. federal tenker jeg, har det bak nå. også er det flammer i dekksida. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Kan hende Hahaha, fett! Jeg kjører jo 275/35 og 245/40 så kan jo ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 har nå problemer med senksettet, 2 av demperne er slarkete, og den ene forran har innholdet rent ut så den er fullstendig tilgrisa med oljesøl eller noe. er vel gassdempere? er Fk highsport senkesett. hva kan jeg si til de jeg kjøpte settet av? er vel 2-3 års garanti på dette også? sist jeg spurte han så mente han at det var så vanskelig og reklamere til FK at det ikke var stort og få gjort, men nå er vel ikke det min sak, det er jo ikke Fk jeg har kjøpt settet av. så da må jo han ordne opp, så får han ta det videre med FK etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Mine er også slarkete nå, men har ikke rent ut noe Blir vel reklamasjon her også (Lowtec) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Mine er også slarkete nå, men har ikke rent ut noe Blir vel reklamasjon her også (Lowtec) Kjøpt @ Schmiedmann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
internetdude Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Jeg har også en gåen franmdemper, står FK G124 på beina, hvilket sett er dette, Lowtec eller Highsport? Hvor kan jeg få tak i en sånn demper, driter i garanti, vil bare ha en ny søppledemper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Jeg har også en gåen franmdemper, står FK G124 på beina, hvilket sett er dette, Lowtec eller Highsport?Hvor kan jeg få tak i en sånn demper, driter i garanti, vil bare ha en ny søppledemper. lowtec er jo et annet merke da, highsport er et kit som FK selger. men så er det jo noen forskjellige utaver av FK kit også, så vet ikke hva du har jeg. aner ikke hvem som selger FK heller i Norge lenger. blir vel bare mindre og mindre av de som fører FK i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Mine er også slarkete nå, men har ikke rent ut noe Blir vel reklamasjon her også (Lowtec) Kjøpt @ Schmiedmann ? Nope, RBTuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Hadde også FK highsport på min, 3 av 4 var ødelagt, var som å røre i suppa med støtdemperstanga varte litt over 1 år, kjøpte de hos P&R. Men de hadde akkurat sluttet å solgt FK når jeg skulle reklamere, å nektet å hjelpe meg med å reklamere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Hadde også FK highsport på min, 3 av 4 var ødelagt, var som å røre i suppa med støtdemperstanga varte litt over 1 år, kjøpte de hos P&R. Men de hadde akkurat sluttet å solgt FK når jeg skulle reklamere, å nektet å hjelpe meg med å reklamere. det var jo seriøst, er jo forsatt ansvarlig ovenfor kunden selv om man har sluttet og føre varene. skulle bare tatt det med forbrukerrådet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå