Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

fått bytta og fikse litt denna uka.

Bytta fjærlager ene sida bak

bytta dynamo

nye plugger

lodda inn kabler til høydejusteringa på lyktene forran

satt på vinterdekk (forran, venter på og få igjen en felg i fra retting)

da venter jeg bare på og få casterstaga forran så jeg kan bytte de, så skal bilen være klar for eu kontroll også :)

bytta forleden også hjulagere forran, trodde dissa var gåene. men det viste seg at detta kom i fra dekka, så blir nok aldri nankang ns2 på meg igjen i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har nå problemer med senksettet, 2 av demperne er slarkete, og den ene forran har innholdet rent ut så den er fullstendig tilgrisa med oljesøl eller noe. er vel gassdempere? er Fk highsport senkesett. hva kan jeg si til de jeg kjøpte settet av? er vel 2-3 års garanti på dette også? sist jeg spurte han så mente han at det var så vanskelig og reklamere til FK at det ikke var stort og få gjort, men nå er vel ikke det min sak, det er jo ikke Fk jeg har kjøpt settet av. så da må jo han ordne opp, så får han ta det videre med FK etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gåen franmdemper, står FK G124 på beina, hvilket sett er dette, Lowtec eller Highsport?

Hvor kan jeg få tak i en sånn demper, driter i garanti, vil bare ha en ny søppledemper.

lowtec er jo et annet merke da, highsport er et kit som FK selger. men så er det jo noen forskjellige utaver av FK kit også, så vet ikke hva du har jeg. aner ikke hvem som selger FK heller i Norge lenger. blir vel bare mindre og mindre av de som fører FK i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også FK highsport på min, 3 av 4 var ødelagt, var som å røre i suppa med støtdemperstanga :lol: varte litt over 1 år, kjøpte de hos P&R. Men de hadde akkurat sluttet å solgt FK når jeg skulle reklamere, å nektet å hjelpe meg med å reklamere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også FK highsport på min, 3 av 4 var ødelagt, var som å røre i suppa med støtdemperstanga :lol: varte litt over 1 år, kjøpte de hos P&R. Men de hadde akkurat sluttet å solgt FK når jeg skulle reklamere, å nektet å hjelpe meg med å reklamere.

det var jo seriøst, er jo forsatt ansvarlig ovenfor kunden selv om man har sluttet og føre varene. skulle bare tatt det med forbrukerrådet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...