Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde også FK highsport på min, 3 av 4 var ødelagt, var som å røre i suppa med støtdemperstanga :lol: varte litt over 1 år, kjøpte de hos P&R. Men de hadde akkurat sluttet å solgt FK når jeg skulle reklamere, å nektet å hjelpe meg med å reklamere.

det var jo seriøst, er jo forsatt ansvarlig ovenfor kunden selv om man har sluttet og føre varene. skulle bare tatt det med forbrukerrådet da

Er vel det man skulle gjort, ivertfall siden jeg har hatt endel tull med de. Makan til useriøst firma!! Blir aldri handlet noe fra de igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ns2 på min e38 nå, med 225/35 på 10" rundt hele bilen og jeg er storfornøyd. Tror ikke det har med streiken å gjøre i så fall.. merkelig :) lyst å donere style 95'ene til et godt formål, forresten?!:-D

vet ikke jeg heller, kansje det er hjulstilling eller noe som er ut av posisjon.

donere felga mine, tja spørs vel det. men du kan jo kjøpe dem hvis du betaler godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder garantisak så er det jo mye enklere og kjøre garanti rett mot FK istedefor igjennom RBtuning, men såklart, hvis du vil gjør det gjennom rbtuning så er det dem sin jobb og årne opp. Men skulle det vært en reklamasjonsak så har det ikkenoe med FK direkte og gjøre, lover og regler som gjelder for norske bedrifter som selger stuff da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel P&R som har FK, ikke RBTuning :P

Men jeg sendte mail ang. mitt kit til RBTuning da jeg har LOWtec og har handlet det der, og jeg trengte bare å filme slakken så han kunne sende det til LOWtec.

rbtuning hadde FK før han begynte med LOWtec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger selv som kunde om man vil rette en reklamasjon overfor selger av produktet, eller selve merket. Er 5 år reklamasjonsrett på dempere, da de er ment å vare lenger enn 2 år. Garanti er ofte bare tull, gå for reklamasjon da har du loven i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...