Spiff Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 noen som vet hva slags felger dette her er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 alu felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Har ingen anelse, bortsett fra at jeg hadde samme uten kant i 15" på 523'n når jeg kjøpte den, til sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Det er originale style 10-felger Spiff. Har sånne på vinterdekka mine Tzunami, dine er nesten like men heter style 10 II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Ja glemte å nevne at de ikke var kantfelger:p de forsvant fort uansett, heldigvis:D kunne ikke ha 15" sommerhjul"o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 da er det orginale Bmw felger da, det er jo gull! blir vel og hente de der da i løpet av neste uke og få de på bilen som vinterfelger istedenfor de eggeforma felga jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Må vel lakke de der i en spenstig farge med mindre du pusser opp kanten...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Det som er dumt er at de bare er 15" for med polert kant så er de ganske fine egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 står 17" på dekket på bildet spiff la ut da.. men de jeg hadde får du vel bare i 15 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 De blir gromme i sort på bilen din spiff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 står 17" på dekket på bildet spiff la ut da.. men de jeg hadde får du vel bare i 15 ja Ahh, det så jeg ikke Men da er det jo bare å polere opp, blir fint det Mine er bare 15", men ser at de ble lagt i 17" også. Dine ble visst lagd i både 15", 16" og 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 De blir gromme i sort på bilen din spiff U read my mind!! hehe blir nok bra det ja, aldri likt de vinterfelga jeg har så det skal bli bra! kjøpte meg også thule takstativ nå. jævlig billig på jobben, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Blir good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 da blir felga henta på tirsdag. skal bli bra og få bytta ut ristehelvette så kjøpte jeg meg noe service ting og tang, men er det noen som vet hvor bensin filteret sitteR? sitter det bak lokarien på fører sia? kan ikke huske og ha sett det noe sted, men det var jo langt som et vondt år, så er ikke stor mange steder det kan gjemmes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Sitter det ikke under bilen ved tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå