Spiff Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 de har spraybokser på biltema det har vi her på mekonomen også, kan godt lakke bilen din hvis du vil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 skal du lakke min? trodde det var den fargen du ville ha jeg? nei, vi får vel holde oss til ordentlig lakk, evt bil i riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 spraybokser er forebeholdt femmere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 skal du lakke min? trodde det var den fargen du ville ha jeg? nei, vi får vel holde oss til ordentlig lakk, evt bil i riktig farge nei, jeg er litt kresen, så når jeg kjøper bil, så skal den ha den fargen jeg vil ha orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 heyheyhey wicky! dropp det tallet 2 sifre til a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 hehe greit greit... Skal til og med si "E30"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 oooh, dypt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 spraybokser er forebeholdt femmere... Nei nei nei.. Treere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 men med all denne spraybokspraten, så synes jeg du skal få ut fingern og få disse felgene svarte, og på bilen, og slenge ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 vrengte av dekka på 2 av dem i dag, men noen har satt en jævla båt midt oppi dekkmaskina så ble med de 2 i dag, fikse lakk på jobb i mårra. gidder ikke stresse med plastidipp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38686980 dog ikke touring, men samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 jaggu, har sett den stå langs postruta mi, viste ikke den var diesel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 blitt litt i tvil om farge på felga nå, fikk plutselig lyst og lakke de oransje hva syns folket? lurer også litt på dette med lading, fikk testa batteriet her om dagen, og ved batteriet så måler den at den lader 11,38. mens om jeg drar opp test nummer 9 i instrumenta, så mener den at den lader 14,3-14,15. kan det stemme at den alder riktig og at det bare er fall i ledninger? må vel se over alt av ledninger at det ikke er noe tull der da kansje. batteriet tømte seg helt forrige dagen da jeg bytta bensin filter, så fikk målt batteriet på jobben for og sjekke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Usikker på oransje felger as Har hatt lite strøm om dagene jeg også! Men har stått på lading i natt så skal sjekke snart hvordan det står til, og tror ikke noe drar strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 hehe, usikker selv, men koster ikke så mye og prøve da blir bakfelga som blir fiksa opp nå, så får framfelga vente en uke eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå