wicky124 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 men det er ikke gøy når mekanismen i døra fryser og jeg må krype ut på pasasjer sida Bagateller... Men da kan du smøre opp mekanismen så den ikke frosner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 men det er ikke gøy når mekanismen i døra fryser og jeg må krype ut på pasasjer sida Bagateller... Men da kan du smøre opp mekanismen så den ikke frosner joda, har bare vært så jævlig kaldt at jeg ikke har orka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 satt og bladde i no gamle bilder i jula, og hva fant jeg der? bilder av min første bimmer! savner den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 og den volvoen tilhører....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 og den volvoen tilhører....? den tilhørte stefaren min, ble vel hogd for 10 år siden den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 fant bilder av flere gamle biler.. av alle bila jeg har hatt er det nok ingen som er mer savna enn den her bilde er vel tatt rundt 02/03 en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Meget stilig den øverste Kunne lett ha hatt en slik den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Meget stilig den øverste Kunne lett ha hatt en slik den dag i dag Hadde ikke gjort noe det nei. var kult skilt nummer på den også! pc19732, også var det en 73 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hehe Hahah selvfølgelig MOON klistermerker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Var det der en 318/316? Isåffal farter den rundt på hånes. Sett den i felles garasjen der mamma har sin bil sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Var det der en 318/316? Isåffal farter den rundt på hånes.Sett den i felles garasjen der mamma har sin bil sent from my microwave using tapatalk er ikke noe som heter 318/316 på 02 da denna ble nok spiker i 2000, så er nok ikke den du har sett, den du har sett er nok noen som bor på strømme sin, 1602 er vel det, den har vært på verksted på jobben engang også, veldig strøken bil, men passer ikke felga dem bruker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 problemer med varmen i bilen, varmer veldig bra når bilen er i drift, men så fort jeg stopper bilen så begynner lufta i fra varmeapparatet og bli kjøligere, kan dette ha noe med at det ikke er godt nok lufta i kjølesystemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Mangel på lufting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 var det jeg trodde ja, får vel sette bilen i en skråning og lufte en gang til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Lufta s-klassen her om dagen..hjalp betraktelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå