Kristiansan'årn Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Noe for deg?? viewtopic.php?t=252987 sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Noe for deg?? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=252987sent from my microwave using tapatalk jepp, veldig intresert, men da må jeg selge denna her først, så tror ikke jeg rekker det før den der blir solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Noe for deg?? viewtopic.php?t=252987sent from my microwave using tapatalk jepp, veldig intresert, men da må jeg selge denna her først, så tror ikke jeg rekker det før den der blir solgt! Perfect farge, karosseri og motor som du ville ha lån da vell :ppp sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Noe for deg?? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=252987sent from my microwave using tapatalk jepp, veldig intresert, men da må jeg selge denna her først, så tror ikke jeg rekker det før den der blir solgt! Perfect farge, karosseri og motor som du ville ha lån da vell :ppp sent from my microwave using tapatalk enig i at alt er perfekt ja, men har nok lån, så det orker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 us modul, hvor? ser jo noen som selger disse i norge, men syns det blir for dyrt. også prøvd og finne på ebay, men der vet jeg ikke helt hva jeg skal søke på. noen som har noe tips? kan jo altids legge inn ekstra parklys i blinklysa, men vil ikke ha noe tull med check control heller, skal ha de parklysa som sitter i lyktene og us park i tillegg hadde jeg tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Sjekk autolights sin side på Facebook, de åpner ny butikk i oslo, og har åpningstilbud som er veldig overkommelig Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 ser de har til 195 i åpningstilbud, men de åpner ikke før 8 mars da. må si det er helt overkommelig i hvertfall med den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Det er til og med inkl. montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 195kr for ryggesensor med montering!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 står så det er latterlig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Gjett om jeg skal få meg sensorer foran bak og på siden a på e-klassen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 har på begge bilene, men hadde jeg ikke hatt det, så hadde jeg gjort det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 har på begge bilene, men hadde jeg ikke hatt det, så hadde jeg gjort det selv sånne vil jeg helst ha orginalt. så holder nok med us moduler, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Sant nok..originalt ser nok penest ut.. Men det koster litt mer enn det smaker...og går fint an å felle inn sensorene nederst i fangerne uten at de er synlige/dominerende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Fått på felga forran også, ikke fått pussa noe på de, nen blir lakkert sorte i sommer de her. Fikk også oransje blink forran, mangler bare på sidene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå