Sjøbuse Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Må snart kjøpe nye framskjermer. Irriterer meg hver gang jeg ser bilen foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Må snart kjøpe nye framskjermer. Irriterer meg hver gang jeg ser bilen foran Det plager meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Penest med oransje ja Spesielt på facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 gjør seg godt på sorte biler ja ser ut til at sommerdekk sesongen nærmer seg også, tror sommerdekk kan havne på bilen allerede om en uke eller 2 ellers har jeg lagt litt planer framover nye forskjermer alpina leppe, går nok for orginal! oransje blink til sidene på forskjerma facelift skjørter, fikk på hoggern for 200 spenn!! så blir det oljeskift en av de nærmeste daga også, skal bytte fra mobil1 til castrol edge 0-40 nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Uuuu Dette blir pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 og da bestilte jeg med us modul, kosta 120kr på ebayen. fikk melding 2 timer etter at jeg betalte om at det var levert på post, så det var jo lovende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 bare for å bryte over på MIN bil...var og monterte ryggesensor hos autolights idag og må si jeg ble overraskende overrasket! de var selvfølgelig overarbeidet, så tok 5timer fra jeg kom til jeg ble ferdig..Men satte jo igjen bilen bare og dro Fikk montert fire sensorer bak bare, orka ikke styre med det foran... trakk ledningen til skjermen hele veien foran etc... bra jobb og vare til 195kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 bare for å bryte over på MIN bil...var og monterte ryggesensor hos autolights idag og må si jeg ble overraskende overrasket! de var selvfølgelig overarbeidet, så tok 5timer fra jeg kom til jeg ble ferdig..Men satte jo igjen bilen bare og dro Fikk montert fire sensorer bak bare, orka ikke styre med det foran... trakk ledningen til skjermen hele veien foran etc... bra jobb og vare til 195kr det var jo bra da, men er et stykke og kjøre for meg, så hadde ikke noen mulighet og reise dit derfor fant jeg us modul på ebay istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Skulle montere us-modul selv...men var usikker på om det ville sett bra ut på bilen.. Kunne koble det opp mot speilene.. Men de sa at det er bedre om jeg bare "skrur det på" med en data istedet så da avventa jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 krasja forrige dagen skulle rundt en 90 graders sving bak bygget på jobbe, seilte vel i 10km/t rett i murveggen på isen.. hadde må ny frontfanger blinklys og forskjerm var egentlig på vei ut på verkstede for og koble opp us park moduler, men ble med at jeg fikk retta opp litt i sakden og dro hjem igjen bare også sagt opp jobben i posten nå, så da får jeg også ferie penga mine. satser på at jeg klarer og få bytta forskjermer og få tak i ny frontfanger nå som de penga kommer inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 kjipt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 uff :/ du får iallefall bytta ut den ene framskjermen nå :PPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 mulig jeg får henta meg frontfanger og en forskjerm i påska da, så blir det nok og bestille en til på koed. får vel som om det blir alpina leppe i samme slengen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Kjipt dette da Har også litt lyst på alpina leppe til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 sommefelga er på, servoen er ikke glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå