Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Har dioder i min og, men synes de er litt for blå, og sprer litt lite. Ser mest ut som et blått punkt.

Selger du det du har i grøftelysa også?

er veldig fornøyd med parklysa, hadde noen andre før, de var ikk elike fine syns jeg

også i grøftelysa er det xenonkit i fra vvme.com

dem levere kjapt! tok 38 timer i fra jeg bestilte til det var levert på døra. i fra kina!

de kjøpte jeg før jeg begynte i mekonomen, hadde nok kjøpt noe på jobben ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang xenon,

finner ikke rett type farge på halogen pærer til min eller led pærer som passer, sitter å lurer på om jeg derfor skal bestille xenon fra vvme, h3 med digital ballast. får man feilmeldinger med slikt?

autolight sine digitale ballaster har innebygget canbus som da ikke skal gi feilmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 har det ja :P Jeg har også feilmelding på nærlys, men det er pga jeg har 740i xenon lykter. Kan dette fjernes??

ja, enten så må du ha ballaster med canbus eller så må du inn og fjerne så det ikke kommer feilmeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jaja, sende mail til vvme da og spørre om canbus.

Pedersen: ja dette kan du kode vekk, enten via lcm om du har lcm3, eller inn i instrument panel (IKE) og fjerne at den skal varsle på den feilmeldingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...