Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nye framdekk er nå bestilt, ble federal 245/35-19 forran nå

fikk desverre ikke bestilt testdriver via jobben, da det var for seint :( så da blir det goodyear dekk neste år heller

henter meg bakluke og sideskjørter også før helga, bakluka mi har nok gort jobben sin. så den skal bli greit og få bytta!

faceliftskjørter gjør vel heller ikke noe og få på, kanalene er veldig matte, så blir med litt forandring!

er det noen som har en servopumpe til 728? m52b28, noen som vet om de er like i fra e39?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge etk kan du kun bruke fra 728i fra før september 98 :shock:

Når min røyk handla jeg fra Bilelektro i Arendal pga tid. Er billigere enn Bavaria, men sjekka ikke i forhold til Koed.

Du bør bytte oljebeholder også da den har et integrert filter der det sikkert ligger mye graps/spon.

Hva er det som skjer med pumpene dine ? Akselen som brekker eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge etk kan du kun bruke fra 728i fra før september 98 :shock:

Når min røyk handla jeg fra Bilelektro i Arendal pga tid. Er billigere enn Bavaria, men sjekka ikke i forhold til Koed.

Du bør bytte oljebeholder også da den har et integrert filter der det sikkert ligger mye graps/spon.

Hva er det som skjer med pumpene dine ? Akselen som brekker eller?

den forrige knakk nok akselen på ja, den jeg har nå bråker veldig, og i tillegg er bilen veldig tung på rattet.

skal bytte slanger og beholder når jeg bytter servo. har sjekka pris på koed, får noe rabatt der også. uten rabatt ble det vel rundt 4400kr. det ble litt mer enn jeg hadde råt il, ble vist trekt 5000kr av feriepengene fra posten når jeg slutta, det var jo dumt :(

har du fri om dagen eller? lenge siden jeg har sett deg på Svein Egil's nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fjør som hoppa ut av fjørpressa og herpa en finger litt så har vært sykemeldt. :roll:

Tilbake på mandag :wink:

hørtes ikke noe digg ut :shock:

sjekka koed nå, kommer på 4400 inkl frakt

skal ringe bilelektro i arendal i mårra og sjekke. er det noen som overhaler servopumper?

kansje sette på oljekjøler på servoen også? alt ligger lagt opp til dette orginalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tøft bilde! Åssen fungerte den på banen da? Sitter godt i allefall :)

nå var dette felleskjøring da, så det ble jo ikke bånn gass overalt. men utrolig arti og se hvordan den nye banen er. ikke kjørt utpå banen på ca 7-8 år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men ting tar tid, bakdøra må nok byttes. men har 4 dører på hånda. men så vil ikke skatteetaten at jeg skal bruke noe penger på bilen mere i år :(

fikk også nye framdekk i dag, så her er noen bilder med elendig fotograf og uvaska bil :P regnvær. så ingen tilt på takluka heller :P

083_zps8858be87.jpg

085_zps81395346.jpg

087_zps0f49bdb0.jpg

092_zps8600dc52.jpg

094_zps7d5de3b0.jpg

trenger og komme litt ned forran, må ha nye coilovers, eller muligens fjerne hjelpe fjærene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...