Mariuse34 Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Tempmåleren på e39'en viser -40. Antar den er død. Noen som har ide om hvordan jeg fikser det? Er det en del foran i støtfangeren eller er det omfattende?
Ramsen Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Er sikkert temp. sensoren som er gåen tenke eg.. Denne ligge framme på h.s, Mellom tåkelyse og hjulbuen håper du sjønner dette..
LK Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Min viste -37,der var det brudd i kablene fram til føleren.
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Det er brudd i kabelene eller så er temperaturføleren gåen. Føleren sitter i høyre (passasjerside) lokariskjerm så det er bare å bøye seg ned og nappe den ut av lokari. Da ser du jo også om det er brudd i kabelen.
Mariuse34 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Hele temperaturmåleren mangler.Ser ut som det har vært noe inni foran hjulet i vinter eller noe. Hvor mye koster en sånn føler?
vegard89 Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 sjekk: http://www.gsbildeler.no eller www.bmwspesialisten.no eller eventuelt ebay, helt sikkert til rimeligere pris der
Saltkjelen Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Hele temperaturmåleren mangler.Ser ut som det har vært noe inni foran hjulet i vinter eller noe. Hvor mye koster en sånn føler? Ca. 300kr hos GS...
Mariuse34 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Oppdatering. Ser ut som jeg lette på feil sted. Temperaturmåleren virket plutselig her en dag. I to timer. Så var den tilbake til minus 40 igjen. Noen som har en ide om hvordan kablene byttes? Må jeg ha noen orginale kabelsett, eller er det bare å bytte ledning for ledning?
egilkv Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Du kan jo begynne med å ta ut føleren og kikke nøye på kontakten som sitter på føleren. Det er vel en pakning der, men kommer det salttåke til, begynner det fort å korrodere. Avlesing -40 elns indikerer dårlig kontakt eller brudd på ledningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå